Gå til innhold

Er fruen utro med SMS? 2 episode.

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert og litt klokere mann!

Hei alle som har svart meg på mitt innlegg! Mitt intrykk av denne episoden og alle svarene er: Sms meldinger som blir forsøkt holdt skjult av en ektefelle\samboer får en mistankens slør over seg. Bakgrunnen for at jeg gikk inn i innboksen\utboksen hennes var at jeg hadde mistanke til at hun hadde en annen! og jeg vet at dette ikke var rett men hva er rett i et sånt tilfelle? La min kone fortsette med dette uten å forsøke å stoppe det? Det er faktisk min rett som ektemann og overfor våre barn å ta tak i dette slik at jeg kan prøve å redde ekteskapet vårt.Det er min rett! Jeg har aldri vært sjalu og mistenksom før dette men når min kone (som har personalansvar) skriver halvromantiske meldinger til en ansatt så er det klart at en ektemann lurer på hva faen er dette? Jeg forstår ikke med dette ansvaret hun har overfor mange ansatte at det skal være en vanlig greie å sende slike meldinger? Har man en lederstilling så skal man ha en viss avstand til de ansatte! Når da slike meldinger kommer for dagen må jeg få lov til å ta tak i å gjøre noe med det! Kommunikasjon i ekteskapet er en veldig viktig ting spesielt når hverdagen har meldt seg og forelskelsen er borte.Når man er to som jobber og har barn kreves det ekstra innsats for å holde på kjærligheten. Det kan man bare gjøre ved å dyrke hverandre litt,vekk fra hjemmet og barna.Min kone og jeg har pratet nå i tre uker og fått masse ting opp på bordet uten å bli uvenner og det gleder meg fordi jeg vil kjempe for å beholde henne og jeg er villig til å tilgi henne hvis hun har vært utro.Men på en betingelse:At vi begge gjør vårt for å holde på ekteskapet. Dette med å virkelig elske en person gjør det faktisk verd å forandre seg og det er nødvendig for begge parter.Men begge må gjøre noe med det ellers er man tilbake der man begynte! I dag er jeg en glad mann fordi jeg føler at min kone tar meg på alvor,vi har et fint sexliv,og vi har lovet hverandre at vi må dyrke hverandre mer. Takk til dere alle som har brydd seg og litt ris til dere som absolutt vil holde innboksen hemmelig. Ha en god helg! Hilsen en glad og ikke frustrert mann lenger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49239-er-fruen-utro-med-sms-2-episode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Så flott å høre at dere faktisk har klart å ordne opp...deilig å høre at slike problemer kan ordnes på en rolig måte også.

Jeg og gikk inn på min samboers innboks en gang og fant ut akkurat det jeg mistenkte,,at han var utro.men jeg klarte ikke å fortsette forholdet da det ikke var første gang.Men jeg er utrolig glad på deres vegne,og jeg mener at det IKKE er galt å gå inn på innboksen til sin partner når det gjelder noe så viktig..

lykke til begge to!!!!

Gjest Våril

Hei...

Så flott å høre at dere faktisk har klart å ordne opp...deilig å høre at slike problemer kan ordnes på en rolig måte også.

Jeg og gikk inn på min samboers innboks en gang og fant ut akkurat det jeg mistenkte,,at han var utro.men jeg klarte ikke å fortsette forholdet da det ikke var første gang.Men jeg er utrolig glad på deres vegne,og jeg mener at det IKKE er galt å gå inn på innboksen til sin partner når det gjelder noe så viktig..

lykke til begge to!!!!

Helt enig med deg snuppa 25...

Hilsen

Gjest Diamond

Flott! Fint å høre at det gikk bra. Og jeg er max enig, å holde innboksen skjult for sin kjære skaper bare frustrasjon, forvirring og usikkerhet. Ting man ikke behøver i et forhold. Lever man så tett trenger man ikke holde sånne ting skjult. Det sier seg selv at man bare blir mistenksom.

Tror at de som mener det motsatte kanskje virkelig har noe å skjule

Annonse

Gratulerer med at det går bedre! Jeg hadde gjort det samme som deg hadde jeg hatt mistanker slik som du hadde, har man ikke mistanker synes jeg det er veldig galt å snoke.

Men for å få orden på forhold er det viktig med alle kort på bordet. Kjente en som fikk vite om utroskapen først lenge etter at det ble skilsmisse. Vedkommende følte nok at ting kunne vært annerledes dersom alle kort hadde kommet på bordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...