stjernestøv Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden): Men ja alt er jo bedre enn ingenting. Så vet ikke men for meg høres det ikke bra ut. Alle er jo forskjellig så kanskje du opplever at det gjør deg mindre stressa? Ja jeg er i hvert fall aktiv da iløpet av dagen, noe jeg ikke var på lenge. stressa er jeg uansett men blir jo mer stressa av å gå ut. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt og det tør jeg ikke alene men kan jo øve med mannen da. Gikk jo en lengre tur med sønnen men det ble ikke ti tusen skritt det. Ok men å gå ute litt er jo mye bedre det. Enn at man går samme sted og ser de samme veggene og sånn. Det er bra du prøver med noen. Hvis du ikke får familien til å gjøre det kan du kanskje gå tur med de som kommer fra fact? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden): Ok men å gå ute litt er jo mye bedre det. Enn at man går samme sted og ser de samme veggene og sånn. Det er bra du prøver med noen. Hvis du ikke får familien til å gjøre det kan du kanskje gå tur med de som kommer fra fact? Jo men jeg ser bare ned i bakken når jeg går ute, sykepleieren sa jeg måtte se opp og legge merke til ting rundt meg. Har jo den rarheten og da er det ekkelt å se opp, har gått småturer med fact før. og en sykepleier fra kommunen men det blir bare småturer. 0 Siter
Vhanja Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden stjernestøv skrev (21 minutter siden): Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt og det tør jeg ikke alene men kan jo øve med mannen da. Gikk jo en lengre tur med sønnen men det ble ikke ti tusen skritt det. Jeg tror du vil ha vel så mye nytte av å gå en kortere tur ute enn å vandre 7 km rundt inne. Det høres mye ut. Jeg hadde blitt stresset og gal av å gjøre noe sånt. Du kan gjøre det noen ganger hvis du vil ha skrittene, men jeg anbefaler absolutt at du går ut og går tur flere ganger i uken. Det er så viktig med frisk luft, nye omgivelser, skog, vann, natur, stillhet - og ikke minst å utfordre deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Jeg tror du vil ha vel så mye nytte av å gå en kortere tur ute enn å vandre 7 km rundt inne. Det høres mye ut. Jeg hadde blitt stresset og gal av å gjøre noe sånt. Du kan gjøre det noen ganger hvis du vil ha skrittene, men jeg anbefaler absolutt at du går ut og går tur flere ganger i uken. Det er så viktig med frisk luft, nye omgivelser, skog, vann, natur, stillhet - og ikke minst å utfordre deg selv. Jo du har jo rett i at det er bra å komme seg ut og de inntrykkene det gir, kan bare bli overveldende for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden stjernestøv skrev (23 minutter siden): Jo men jeg ser bare ned i bakken når jeg går ute, sykepleieren sa jeg måtte se opp og legge merke til ting rundt meg. Har jo den rarheten og da er det ekkelt å se opp, har gått småturer med fact før. og en sykepleier fra kommunen men det blir bare småturer. Du kan gå med solbriller? Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan gå med solbriller? Anonymkode: 0407f...227 Det gjør jeg alltid ute så sant det er opphold. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan gå med solbriller? Anonymkode: 0407f...227 Det gjør jeg alltid ute så sant det er opphold. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Jo du har jo rett i at det er bra å komme seg ut og de inntrykkene det gir, kan bare bli overveldende for meg. Husk at Vanja ikke har en psykoselidelse som deg, da er det ikke så lett å forstå at det kan bli overveldende for deg. Du må jo skjerme deg for for mye inntrykk også. å.&nb Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 50 minutes ago, stjernestøv said: Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt og det tør jeg ikke alene men kan jo øve med mannen da. Gikk jo en lengre tur med sønnen men det ble ikke ti tusen skritt det. Må vel være bedre å gå ute, rundt huset? Anonymkode: 0ad55...f3a 0 Siter
laban Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden stjernestøv skrev (3 timer siden): Ja går frem og tilbake ja som en hamster i bur, jeg er jo i et bur jeg også og syns det er skummelt å gå ut. Det blir jo langt borte fra hjemme å gå ute så langt Pleide ikke du gå rundt sykehuset? De dagene det er godvær, burde det være mulig å erstatte eller supplere noen av de uttallige rundene rundt bordet med en runde eller to utendørs. Så kan du utvide og variere ute-delen de gangene dagsformen tillater det. Det finnes også massevis av treningsvideoer på nett for alle nivåer, hvis du vil variere litt innendørs. 0 Siter
Fionys Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kjempe bra med over10000 skritt. Kanskje du kan gå 1000 av skrittene utendørs, f.eks. 500 på formiddagen og 500 på ettermiddagen. Da får du litt frisk luft, nye inntrykk og øvd deg litt på å tåle andre omgivelser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må vel være bedre å gå ute, rundt huset? Anonymkode: 0ad55...f3a da begynner vel naboene å lure. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden laban skrev (8 timer siden): Pleide ikke du gå rundt sykehuset? De dagene det er godvær, burde det være mulig å erstatte eller supplere noen av de uttallige rundene rundt bordet med en runde eller to utendørs. Så kan du utvide og variere ute-delen de gangene dagsformen tillater det. Det finnes også massevis av treningsvideoer på nett for alle nivåer, hvis du vil variere litt innendørs. Jo jeg går jo ofte rundt sykehuset men det blir ikke så mange skritt, går på elvaveien og. Ja har tenkt på å finne yoga på youtube. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Fionys skrev (6 timer siden): Kjempe bra med over10000 skritt. Kanskje du kan gå 1000 av skrittene utendørs, f.eks. 500 på formiddagen og 500 på ettermiddagen. Da får du litt frisk luft, nye inntrykk og øvd deg litt på å tåle andre omgivelser. Takk Ja jeg prøver på det, rundt sykehuset og elvaveien. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Har vært å gått på elvaveien nå, gikk flere der. 7 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hvis du går inne håper jeg du har noe dempende på bena!? Jeg gikk 30 min inne hver dag under koronaen og fikk kuler under bena som enda ikke har gått helt bort. Kuler fulle av brusk. Anonymkode: f9b2b...7ee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden stjernestøv skrev (57 minutter siden): Har vært å gått på elvaveien nå, gikk flere der. Ble det mange skritt? Anonymkode: 0407f...227 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du går inne håper jeg du har noe dempende på bena!? Jeg gikk 30 min inne hver dag under koronaen og fikk kuler under bena som enda ikke har gått helt bort. Kuler fulle av brusk. Anonymkode: f9b2b...7ee ja jeg har en klump under den ene foten nå. Går bare på sokkene, fikk blemme når jeg gikk med tøfler. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ble det mange skritt? Anonymkode: 0407f...227 Det ble 850 skritt på elvaveien men nå er jeg oppe i sju tusen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.