Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og venter barn om en måned. De to siste gangene vi har hatt sex har han stimulert klitoris og jeg har hatt en fing ut og inn av sjeden. Når det kommer til orgasmen så tisser jeg samtidig som det går for meg. Første gang var det litt skremmende for meg, selv om det var veldig godt. Samboeren minsynes bare dette var opphissende. Men jeg lurer på hvorfor det skjer, og om det er normalt? Kommer det til å være sånn etter graviditeten og?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49293-unormalt-eller-normalt-ved-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Flott at dere har sex og gleder dere over den mens du er gravid. Sannsynligvis er årsaken til at du tisser at bekkenmusklene får hard medfart av graviditeten. Bekkenmusklene holder blant annet barnet i riktig posisjon og tøyes derfor mer mens du er gravid enn ellers. De samme musklene holder også igjen når du vil tisse. Om du utfører knipeøvelser etter at barnet er født vil musklene igjen fungere normalt. Lykke til med fødselen!!

Gjest Spruten

Hei

Tisser du urin? Eller ejakulerer du? (kvinnelig orgasme-sprut)

Har selv hatt en slik sprut en gang under onanering, og det var helt sinnsykt.... :o) Dersom det er det samme du har opplevd, skjønner jeg godt at du gjerne vil ha den etter graviditeten også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...