AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg bor i en kommunal bolig. Jeg har blitt kjent med en som jobber her, vi har kjent hverandre siden forrige torsdag, vi har veldig god kjemi og vi snakker sammen, han tar alltid initiativ til å sitte sammen, på uteplassen eller før jeg skal på jobb. Han smiler veldig mye, mye øyekontakt. Jeg tenker på han hele tida. Gleder meg veldig til at han kommer på jobb igjen og jeg har veldig lyst jeg kysse han. Liker han meg? Anonymkode: 14158...d95 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Han liker deg, akkurat slik han liker sine andre klienter. Anonymkode: c8279...ba4 0 Siter
Grendel Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Han liker deg nok. Vanligvis å si om det er noe mer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei! Jeg bor i en kommunal bolig. Jeg har blitt kjent med en som jobber her, vi har kjent hverandre siden forrige torsdag, vi har veldig god kjemi og vi snakker sammen, han tar alltid initiativ til å sitte sammen, på uteplassen eller før jeg skal på jobb. Han smiler veldig mye, mye øyekontakt. Jeg tenker på han hele tida. Gleder meg veldig til at han kommer på jobb igjen og jeg har veldig lyst jeg kysse han. Liker han meg? Anonymkode: 14158...d95 Kommunal bolig som en leilighet du leier fra kommunen? Eller er det en slags bolig med ekstra omsorg for de som ikke klarer seg helt selv, av en eller annen grunn? Hva jobber han der som? Er han vaktmester eller terapeut liksom...? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lillemus skrev (2 minutter siden): Kommunal bolig som en leilighet du leier fra kommunen? Eller er det en slags bolig med ekstra omsorg for de som ikke klarer seg helt selv, av en eller annen grunn? Hva jobber han der som? Er han vaktmester eller terapeut liksom...? Er ett sted for de som ikke klarer seg på egen hånd, men jeg er den som klarer meg best alene. Jeg gjør masse ting selv osv.. men uansett, han hjelper til med de som er i rullestol og som ikke kan prate osv.. så vi ser hverandre hver gang han er på jobb. Anonymkode: 14158...d95 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.