Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bor i en kommunal bolig. Jeg har blitt kjent med en som jobber her, vi har kjent hverandre siden forrige torsdag, vi har veldig god kjemi og vi snakker sammen, han tar alltid initiativ til å sitte sammen, på uteplassen eller før jeg skal på jobb. Han smiler veldig mye, mye øyekontakt. Jeg tenker på han hele tida. Gleder meg veldig til at han kommer på jobb igjen og jeg har veldig lyst jeg kysse han. Liker han meg?

Anonymkode: 14158...d95

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg, akkurat slik han liker sine andre klienter. 

Anonymkode: c8279...ba4

Skrevet

Han liker deg nok. Vanligvis å si om det er noe mer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hei! Jeg bor i en kommunal bolig. Jeg har blitt kjent med en som jobber her, vi har kjent hverandre siden forrige torsdag, vi har veldig god kjemi og vi snakker sammen, han tar alltid initiativ til å sitte sammen, på uteplassen eller før jeg skal på jobb. Han smiler veldig mye, mye øyekontakt. Jeg tenker på han hele tida. Gleder meg veldig til at han kommer på jobb igjen og jeg har veldig lyst jeg kysse han. Liker han meg?

Kommunal bolig som en leilighet du leier fra kommunen? Eller er det en slags bolig med ekstra omsorg for de som ikke klarer seg helt selv, av en eller annen grunn? Hva jobber han der som? Er han vaktmester eller terapeut liksom...?

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Kommunal bolig som en leilighet du leier fra kommunen? Eller er det en slags bolig med ekstra omsorg for de som ikke klarer seg helt selv, av en eller annen grunn? Hva jobber han der som? Er han vaktmester eller terapeut liksom...?

Er ett sted for de som ikke klarer seg på egen hånd, men jeg er den som klarer meg best alene. Jeg gjør masse ting selv osv.. men uansett, han hjelper til med de som er i rullestol og som ikke kan prate osv.. så vi ser hverandre hver gang han er på jobb. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...