Gå til innhold

FU : Har du opplevd at kondomen ikke holdt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, den sprakk en gang. Andre eller tredje gangen jeg hadde sex, og da fortsatte vi ikke *stolt*

i 999'999'999 av 1'000'000'000 ganger en kondom sprekker, at du selv har gjort en feil. Spisse negler, tenner eller glemt å presse ut lufta i tuppen. Lett og drite seg ut. Spesielt med litt alkohol inn i bildet...

i 999'999'999 av 1'000'000'000 ganger en kondom sprekker, at du selv har gjort en feil. Spisse negler, tenner eller glemt å presse ut lufta i tuppen. Lett og drite seg ut. Spesielt med litt alkohol inn i bildet...

Hm...

Ja, de sier så. Spesielt de som lager greiene;-)

Annonse

Annonse

Ja, det var slik vår lille Nora ble unnfanget. Kondomsprekk på eggløsningsdagen medfører barn, sånn er det bare. :o)

Å nei!!

Aner ikke om jeg hadde eggløsning, men det er 12 dager siden nå og jeg er på dag 54 i syklusen....

Testen i går var negativ, da. (Har pleid å få pos. resultat før 14 dager)

Jaja, men resultatene _er_ nydelige, da. Selv om de ikke alltid kommer som man planlegger....

*biter negler*

Å nei!!

Aner ikke om jeg hadde eggløsning, men det er 12 dager siden nå og jeg er på dag 54 i syklusen....

Testen i går var negativ, da. (Har pleid å få pos. resultat før 14 dager)

Jaja, men resultatene _er_ nydelige, da. Selv om de ikke alltid kommer som man planlegger....

*biter negler*

*svelg* Kjenner følelsen og trangen til å bite negler ned til albuene, ja... Den gangen for litt over 7 år siden _visste_ jeg øyeblikkelig at jeg var blitt gravid, og må innrømme at jeg ikke akkurat tok bølgen av lykke, akkurat.. Men siden, da sjokket hadde lagt seg, var det jo greit.

Jeg tror nok ikke jeg ville ha satset på kondom som eneste prevensjon lenger, det var en dyrekjøpt erfaring, tross alt, selv om jeg ikke ville ha vært den skjønne 1.klassingen min foruten. :o)

Da hun kom stengte jeg butikken 3 dager etterpå, med hengelås! (Dvs jeg steriliserte meg, altså. ) :o)

*krysser fingra for kie*

*svelg* Kjenner følelsen og trangen til å bite negler ned til albuene, ja... Den gangen for litt over 7 år siden _visste_ jeg øyeblikkelig at jeg var blitt gravid, og må innrømme at jeg ikke akkurat tok bølgen av lykke, akkurat.. Men siden, da sjokket hadde lagt seg, var det jo greit.

Jeg tror nok ikke jeg ville ha satset på kondom som eneste prevensjon lenger, det var en dyrekjøpt erfaring, tross alt, selv om jeg ikke ville ha vært den skjønne 1.klassingen min foruten. :o)

Da hun kom stengte jeg butikken 3 dager etterpå, med hengelås! (Dvs jeg steriliserte meg, altså. ) :o)

*krysser fingra for kie*

He he...

Vurderer hormonspiral nå, ja...

Er nemlig ikke heeelt sikker på om jeg er ferdig enda ;-)

Men akkurat nå, når jeg snart skal opereres og et evt. svangerskap ville blitt smertefullt passer det veldig dårlig.

Dessuten vil jeg nok ha minimalt med økonomiske rettigheter.

*biter negler enda mer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...