Gå til innhold

Klarer aldri gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres nesten ut som du har en spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 3e2fc...34e

Hvorfor synes du det høres sånn ut?

Anonymkode: eb645...25e

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor synes du det høres sånn ut?

Siden du har store vansker med spisemønsteret ditt. Du må lære deg å innføre nytt spisemønster med sunnere matvarer. Du bør ta det opp med fastlegen din og høre hva legen sier til deg. Det er tydelig at du trenger en form for hjelp.

AnonymBruker
Skrevet
cappella33 skrev (2 timer siden):

Siden du har store vansker med spisemønsteret ditt. Du må lære deg å innføre nytt spisemønster med sunnere matvarer. Du bør ta det opp med fastlegen din og høre hva legen sier til deg. Det er tydelig at du trenger en form for hjelp.

Åok, da skjønner jeg. Jeg vet ikke om jeg tør å ta det opp med fastlegen for jeg opplever han som lite medfølende og med lite forståelse for psykiske problemer. Hva ellers annet kan jeg gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Wegovy fjerner matstøy i hodet og sultfølelse. Ikke alt er vilje, disiplin og spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 797e6...f2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Wegovy fjerner matstøy i hodet og sultfølelse. Ikke alt er vilje, disiplin og spiseforstyrrelse. 

Anonymkode: 797e6...f2a

Ja kanskje det hadde vert noe for meg. Har du erfaring med den selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åok, da skjønner jeg. Jeg vet ikke om jeg tør å ta det opp med fastlegen for jeg opplever han som lite medfølende og med lite forståelse for psykiske problemer. Hva ellers annet kan jeg gjøre?

Du må jo ta det opp med fastlegen din. Men enig med vedkommende som nevner å prøve slankemedisin. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...