morsan Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni LOL @Grendel (og bra tegnet!) Hee er en litt i samme gate, om hvor attraktivt skjegg er: 1 Siter
Grendel Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni morsan skrev (48 minutter siden): LOL @Grendel (og bra tegnet!) Hee er en litt i samme gate, om hvor attraktivt skjegg er: Fantastisk!😅 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Grendel skrev (6 timer siden): Vet du ikke der? Håret skal være oppå hodet, på hake, overleppe, bryst, armer og ben Man skal ikke ha speilblankt hode og fyldig hår ut av nesa og ørene. Heller ikke stritt hår på ryggen og skuldrene samtidig som man er glatt på brystkasse. Jeg lager en tegning på en post-it lapp bare for å gjøre det tydelig. (Jeg er ingeniør og ikke kunstner, så jeg er veldig stolt av den) 🤣 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Grendel skrev (13 timer siden): Vet du ikke der? Håret skal være oppå hodet, på hake, overleppe, bryst, armer og ben Man skal ikke ha speilblankt hode og fyldig hår ut av nesa og ørene. Heller ikke stritt hår på ryggen og skuldrene samtidig som man er glatt på brystkasse. Jeg lager en tegning på en post-it lapp bare for å gjøre det tydelig. (Jeg er ingeniør og ikke kunstner, så jeg er veldig stolt av den) 😂 Når mannen får mage så presser den seg ut og brysthåret dyttes bakover og ender på ryggen? 🤔🤣 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.