AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:21 Skrevet tirsdag kl 15:21 Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor norske velgere går med på alle disse EU greiene. Nytt krav om kloakkrensing https://www.nrk.no/vestland/nye-eu-krav-til-avlopsreinsing-kan-kosta-nordmenn-33-milliardar-kroner-i-auka-kloakkavgift-1.17480295 Dette på toppen av millioner for å gjøre hus dyrere etc. Hvorfor går dere med på dette, forklar ? Anonymkode: 6e2d0...f7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:35 Skrevet tirsdag kl 15:35 13 minutes ago, AnonymBruker said: Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor norske velgere går med på alle disse EU greiene. Nytt krav om kloakkrensing https://www.nrk.no/vestland/nye-eu-krav-til-avlopsreinsing-kan-kosta-nordmenn-33-milliardar-kroner-i-auka-kloakkavgift-1.17480295 Dette på toppen av millioner for å gjøre hus dyrere etc. Hvorfor går dere med på dette, forklar ? Anonymkode: 6e2d0...f7f Anonymkode: e2da6...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:22 Skrevet tirsdag kl 16:22 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Anonymkode: e2da6...af0 Får korrigere er ikke alle boliger i Agder, før noen setter kaffen i halsen men ja virker som alle bare spiser alt en blir servert Og da er det vel insekter en vil få å spise til slutt. Håper det blir en rotasjon snart, ut med disse gamle partiene med partiledere som gjør alt for å smiske med EU/FN/etc får å sikre seg selv gode jobber i fremtiden, på våre borgeres bekostning. På tide med noe nytt Anonymkode: 6e2d0...f7f 0 Siter
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 16:28 Skrevet tirsdag kl 16:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og da er det vel insekter en vil få å spise til slutt. Hva er galt med insekter? Og hva har det med saken å gjøre i utgangspunktet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:53 Skrevet tirsdag kl 16:53 psykedeliker skrev (22 minutter siden): Hva er galt med insekter? Og hva har det med saken å gjøre i utgangspunktet? Du blir skvist. Folk må gjerne spise insekter for min del, men å gjøre folk så fattige at de MÅ spise insekter, da går en for lang synes jeg. Tror du alle nordmenn har råd til 20000 ekstra regning i året ? Men det er bare den ene regningen, så kommer boliglånet som er større enn det burde være, også andre EU lover som driver priser oppover. https://www.nettavisen.no/nyheter/norges-banks-vurdering-viser-at-eu-regel-kan-koste-norske-boligeiere-i-snitt-450-000-kroner/s/5-95-2478018 500 milliarder kroner f.eks, en blir skvist og skvist, og ingen sier noe alle bare jubler og stemmer AP el.l Anonymkode: 6e2d0...f7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:58 Skrevet tirsdag kl 16:58 28 minutes ago, psykedeliker said: Hva er galt med insekter? Du spiser selv mye innsekter? Anonymkode: e2da6...af0 0 Siter
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 17:02 Skrevet tirsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du spiser selv mye innsekter? Hvorfor er du så opphengt i insekter? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:28 Skrevet tirsdag kl 17:28 25 minutes ago, psykedeliker said: Hvorfor er du så opphengt i insekter? Du følger dårlig med. Anonymkode: e2da6...af0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:49 Skrevet i går, 10:49 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor norske velgere går med på alle disse EU greiene. Nytt krav om kloakkrensing https://www.nrk.no/vestland/nye-eu-krav-til-avlopsreinsing-kan-kosta-nordmenn-33-milliardar-kroner-i-auka-kloakkavgift-1.17480295 Dette på toppen av millioner for å gjøre hus dyrere etc. Hvorfor går dere med på dette, forklar ? Anonymkode: 6e2d0...f7f Hvis du leser artikkelen vil du se at 142 kommuner og 500 tettsteder vil bli påvirket av dette direktivet i Norge. Og ikke bare Agder nei, langs hele kysten. Du må lese før du reagerer. Anonymkode: 31303...50b 0 Siter
psykedeliker Skrevet i går, 13:42 Skrevet i går, 13:42 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du følger dårlig med. Nok en gang svarer du ikke på spørsmålet, men prøver å skifte fokus til noe annet. Det sier mest om deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 4 hours ago, psykedeliker said: Nok en gang svarer du ikke på spørsmålet, men prøver å skifte fokus til noe annet. Det sier mest om deg. Jeg følger bare manus. Anonymkode: e2da6...af0 0 Siter
Grendel Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg synes EU burde holdt seg til det som har med frihandel å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.