stjernestøv Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Leste nettopp en artikkel hvor det stod at de som tar ad og ap kan ha ekstra utfordringer når det er varmt, dette så jeg for lenge siden på en amerikansk side og spurte sykepleieren om det. Det stemte ikke sa han men det gjør jo det? Noen flere som har lest det? Det gjelder insulin og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden (endret) Vendi skrev (30 minutter siden): Hva slags utfordringer? dehydrering og så var det noe med hva medisinen gjør med hjernen og kroppen. Stod på forskning.no eller hva det heter. Endret 12 timer siden av stjernestøv 0 Siter
nachnoo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det er ikke mer komplisert enn at når det er ekstra varmt, må en passe på at en drikker nok vann. Urinmengde og farge er en grei måte å sjekke at en ikke er dehydrert på. 0 Siter
erik123 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg tar Sobril og føler meg helt topp. Ingen bivirkninger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (35 minutter siden): Det er ikke mer komplisert enn at når det er ekstra varmt, må en passe på at en drikker nok vann. Urinmengde og farge er en grei måte å sjekke at en ikke er dehydrert på. Ok. Såpass ja, da så. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden erik123 skrev (9 minutter siden): Jeg tar Sobril og føler meg helt topp. Ingen bivirkninger. Hva har det med saken å gjøre? 0 Siter
Vendi Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): dehydrering og så var det noe med hva medisinen gjør med hjernen og kroppen. Stod på forskning.no eller hva det heter. Ok. Jeg tror konsentrasjonen av medisin i blodet kan bli høyere hvis man ikke drikker nok, og det kan jo by på utfordringer. Men for oss alle (også de som ikke tar medisiner) er det viktig å passe på å få i seg nok væske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden (endret) Vendi skrev (21 minutter siden): Ok. Jeg tror konsentrasjonen av medisin i blodet kan bli høyere hvis man ikke drikker nok, og det kan jo by på utfordringer. Men for oss alle (også de som ikke tar medisiner) er det viktig å passe på å få i seg nok væske. Ja det er jo sant det, jeg drikker nå så det holder. Masse lettbrus her. Endret 9 timer siden av stjernestøv 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden erik123 skrev (3 timer siden): Jeg tar Sobril og føler meg helt topp. Ingen bivirkninger. Hadde ikke du sluttet på Sobril? Anonymkode: a76b4...8bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): Ja det er jo sant det, jeg drikker nå så det holder. Masse lettbrus her. Brus er ikke det samme Anonymkode: c8d84...beb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Brus er ikke det samme Anonymkode: c8d84...beb det er jo drikke det også og jeg urinerer av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): det er jo drikke det også og jeg urinerer av det. Ikke samme effekt Anonymkode: c8d84...beb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke samme effekt Anonymkode: c8d84...beb Å? Det visste ikke jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Å? Det visste ikke jeg. https://www.ung.no/oss/jGGO1n3U6IHv6iP3zUo50y Anonymkode: c8d84...beb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.ung.no/oss/jGGO1n3U6IHv6iP3zUo50y Anonymkode: c8d84...beb Ok. Stod mest om tennene der da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Ok. Stod mest om tennene der da. Du har rett i at Pepsi Max inneholder vann, men det vil ikke hydrere eller virke like godt som vann Anonymkode: c8d84...beb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har rett i at Pepsi Max inneholder vann, men det vil ikke hydrere eller virke like godt som vann Anonymkode: c8d84...beb jo jeg så det og... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (39 minutter siden): jo jeg så det og... Ja? Anonymkode: c8d84...beb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja? Anonymkode: c8d84...beb Det hjelper jo litt da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.