Gå til innhold

Når det er varmt og medisiner.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Det hjelper jo litt da? 

Drikk vann!

Anonymkode: c8d84...beb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drikk vann!

Anonymkode: c8d84...beb

Skal prøve å bli flinkere til det, er så glad i lett brus. 

Skrevet
stjernestøv skrev (10 timer siden):

Hva har det med saken å gjøre? 

Det får du tenke på til i morgen. Du kommer nok på det skal du se. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Skal prøve å bli flinkere til det, er så glad i lett brus. 

Jeg prøver også å bli flinkere til å drikke vann og er veldig glad i lett brus. Synes vann smaker så mye bedre med masse isbiter i. 

Skrevet
erik123 skrev (10 timer siden):

Det får du tenke på til i morgen. Du kommer nok på det skal du se. 

det er ikke ad eller ap så nei skjønner ikke det. 

Skrevet
emilie321 skrev (10 timer siden):

Jeg prøver også å bli flinkere til å drikke vann og er veldig glad i lett brus. Synes vann smaker så mye bedre med masse isbiter i. 

Ok. Ja kan prøve med isbiter i, må lage det og da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ok. Ja kan prøve med isbiter i, må lage det og da. 

Tips: Kjøp noen sitrusfrukter som f.eks lime og sitron. Kutt dem i små biter, ha det i en pose/beholder og legg i fryseren.

Når du tar deg et glass vann så kan du ta opp en slik isbit. Gjør vannet friskt og kaldt, men god sitrussmak. :) 

Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Tips: Kjøp noen sitrusfrukter som f.eks lime og sitron. Kutt dem i små biter, ha det i en pose/beholder og legg i fryseren.

Når du tar deg et glass vann så kan du ta opp en slik isbit. Gjør vannet friskt og kaldt, men god sitrussmak. :) 

Takk for tips :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

det er ikke ad eller ap så nei skjønner ikke det. 

Det er noe du må tenke på, så finner du svaret. 

Skrevet

Mannen kuttet opp sitron og fylte en mugge med kaldt vann og satt det i kjøleskapet. 

Skrevet
Vhanja skrev (På 10.7.2025 den 11.21):

Solo med isbiter duger også, særlig når det er 30 grader ute. Drikker litervis. 

Skrevet
erik123 skrev (8 minutter siden):

Solo med isbiter duger også, særlig når det er 30 grader ute. Drikker litervis. 

Jo, men her gjaldt det tips til å gjøre det å drikke vann litt mer fristende. :) 

stjernestøv
Skrevet

Jo, men her gjaldt det tips til å gjøre det å drikke vann litt mer fristende. :) 

Så han kan drikke solo men jeg bør drikke vann?

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det er masse sukker og kalorier i vanlig solo. Hvis du skal drikke brus bør du velge sukkerfri. 

Jeg prøver å kutte ned på brus, men det er pga økonomi. 

Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Hvem som helst kan drikke hva de vil, men det er også sunnere for alle å drikke vann i stedet for brus.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (9 minutter siden):

Det er masse sukker og kalorier i vanlig solo. Hvis du skal drikke brus bør du velge sukkerfri. 

Jeg prøver å kutte ned på brus, men det er pga økonomi. 

Jeg drikker kun sukkerfri brus. 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hvem som helst kan drikke hva de vil, men det er også sunnere for alle å drikke vann i stedet for brus.

Jaja men....alt skal være sunt i dag. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jaja men....alt skal være sunt i dag. 

Vel, det er jo sunnest for kroppen å spise/drikke sunt. Så får det være opp til hver enkelt hvor mye man vil fokusere på det.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Vel, det er jo sunnest for kroppen å spise/drikke sunt. Så får det være opp til hver enkelt hvor mye man vil fokusere på det.

Ja er bare lei av det der. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja er bare lei av det der. 

Selv tenker jeg at om det å drikke brus gjør det lettere å spise riktig så er det verdt det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...