AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:08 Skrevet torsdag kl 13:08 Hva kan det være? Det gjør vondt under fossilene, gir seg etter en stund. Jeg bruker medisiner. Anonymkode: 85ca3...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:08 Skrevet torsdag kl 13:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kan det være? Det gjør vondt under fossilene, gir seg etter en stund. Jeg bruker medisiner. Anonymkode: 85ca3...656 Under føttene (😅) Anonymkode: 85ca3...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sokk skrev (11 timer siden): Plantar fascitt? Jeg tror ikke det fordi smertene forsvinner etter en stund "på beina". Anonymkode: 85ca3...656 0 Siter
Sokk Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke det fordi smertene forsvinner etter en stund "på beina". Anonymkode: 85ca3...656 Ja, nettopp derfor jeg tror det kan være plantar fascitt. For meg dukket dette opp under graviditet (stor vektøkning), og det hjalp å gå med gode sko (f.eks Hoka) ute/ på jobb og sko inne hjemme. Du kan også bestille en time hos fastlegen hvis du er usikker på hva dette er og hvordan du kan lindre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sokk skrev (1 time siden): Ja, nettopp derfor jeg tror det kan være plantar fascitt. For meg dukket dette opp under graviditet (stor vektøkning), og det hjalp å gå med gode sko (f.eks Hoka) ute/ på jobb og sko inne hjemme. Du kan også bestille en time hos fastlegen hvis du er usikker på hva dette er og hvordan du kan lindre det. Takk for gode råd. Jeg er svært overvektig. Har ikke vondt når jeg går vanlig inne og ute. Anonymkode: 85ca3...656 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.