AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:18 Skrevet torsdag kl 20:18 Nå hypomani være synlig for andre enn en selv? Har hørt litt forskjellig om det. En lege sa til meg at hypomani kun er lett heving av stemningsleiet og trenger ikke nødvendigvis å være merkbart for andre enn en selv. Stemmer det? Anonymkode: 51c4a...c07 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet torsdag kl 20:38 Skrevet torsdag kl 20:38 Psykiateren som ga meg diagnosen sa at hun ikke kunne se på noen om de var hypomane. Men jeg tror som regel folk som kjenner deg godt vil se at du er annerledes enn du vanligvis er. Det har jeg selv fått kommentarer på. Mens folk som ikke vet hvem du er kanskje bare tenker at du er en utadvendt og spontan person. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:34 Skrevet i går, 06:34 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå hypomani være synlig for andre enn en selv? Har hørt litt forskjellig om det. En lege sa til meg at hypomani kun er lett heving av stemningsleiet og trenger ikke nødvendigvis å være merkbart for andre enn en selv. Stemmer det? Anonymkode: 51c4a...c07 Det er helt riktig. Anonymkode: baf9a...048 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet i går, 07:59 Skrevet i går, 07:59 Det er grader av hypomani, og de mildere variantene trenger ikke være så merkbare for andre. Jeg tror og det er vanlig at de rundt kan oppfatte det som at «nå har personen en bedre periode» «hen var litt hektisk» e.l. 0 Siter
nachnoo Skrevet i går, 08:58 Skrevet i går, 08:58 Det merkes av de som kjenner personen best og som kjenner dens vanlige væremåte 0 Siter
Glitter Skrevet i går, 10:07 Skrevet i går, 10:07 På meg har det vært tydelig. Ikke bare for de som kjenner meg best. 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 Husker mannen sa jeg minnet han om hans far når han var manisk, han hadde bipolar så mannen trodde jeg hadde det. Det var lenge før schizoaffektiv kom inn i bildet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.