Gå til innhold

Hvilken yrkestittel har din utreder/behandler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lærer.

Anonymkode: 86348...792

AnonymBruker
Skrevet

Hun var psykiater.

Anonymkode: 484ca...70a

AnonymBruker
Skrevet

pedagoger, sykepleier med spes utd., lege, sosialarbeidere med videreutd.,  spesialist av ulike sorter, alt avhenger av hva man utredes for.

Anonymkode: a3cd2...201

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (5 minutter siden):

Mine diagnoser er satt av en overlege på DPS. 

Og den var behandleren din etter at diagnosen ble satt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og den var behandleren din etter at diagnosen ble satt?

En stund. Så sluttet han og jeg hadde et par timer med en psykologspesialist som skulle vurdere om jeg skulle få gå i gruppeterapi der. Svaret var nei, men de henviste meg ut til avtalespesialist, så da går jeg i gruppen hans. Jeg har ingen individuell behandler, men jeg har jo en fastlege.

Men jeg har aldri blitt avspist med noen som ikke er utdannet lege eller psykolog.

Hva med deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (13 minutter siden):

En stund. Så sluttet han og jeg hadde et par timer med en psykologspesialist som skulle vurdere om jeg skulle få gå i gruppeterapi der. Svaret var nei, men de henviste meg ut til avtalespesialist, så da går jeg i gruppen hans. Jeg har ingen individuell behandler, men jeg har jo en fastlege.

Men jeg har aldri blitt avspist med noen som ikke er utdannet lege eller psykolog.

Hva med deg? 

Så lenge jeg gikk på DPS, i 3 år, hadde jeg en psykolog eller psykiater som behandler. Jeg ble avsluttet tidligere i år.

Skrevet

Først psykolog, så behandler som psykiater og deretter som psykologspesialist akuttpsykiatri i 5 år,  i løpet av de fem årene hadde jeg en annen psykologspesialist på dps. Har ellers hatt ulike behandlere og da alltid enten psykiater eller psykologspesialist. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...