AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hun var psykiater. Anonymkode: 484ca...70a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden pedagoger, sykepleier med spes utd., lege, sosialarbeidere med videreutd., spesialist av ulike sorter, alt avhenger av hva man utredes for. Anonymkode: a3cd2...201 0 Siter
Sokk Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Mine diagnoser er satt av en overlege på DPS. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sokk skrev (5 minutter siden): Mine diagnoser er satt av en overlege på DPS. Og den var behandleren din etter at diagnosen ble satt? Anonymkode: 484ca...70a 0 Siter
Sokk Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og den var behandleren din etter at diagnosen ble satt? Anonymkode: 484ca...70a En stund. Så sluttet han og jeg hadde et par timer med en psykologspesialist som skulle vurdere om jeg skulle få gå i gruppeterapi der. Svaret var nei, men de henviste meg ut til avtalespesialist, så da går jeg i gruppen hans. Jeg har ingen individuell behandler, men jeg har jo en fastlege. Men jeg har aldri blitt avspist med noen som ikke er utdannet lege eller psykolog. Hva med deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sokk skrev (13 minutter siden): En stund. Så sluttet han og jeg hadde et par timer med en psykologspesialist som skulle vurdere om jeg skulle få gå i gruppeterapi der. Svaret var nei, men de henviste meg ut til avtalespesialist, så da går jeg i gruppen hans. Jeg har ingen individuell behandler, men jeg har jo en fastlege. Men jeg har aldri blitt avspist med noen som ikke er utdannet lege eller psykolog. Hva med deg? Så lenge jeg gikk på DPS, i 3 år, hadde jeg en psykolog eller psykiater som behandler. Jeg ble avsluttet tidligere i år. Anonymkode: 484ca...70a 0 Siter
Glitter Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Først psykolog, så behandler som psykiater og deretter som psykologspesialist akuttpsykiatri i 5 år, i løpet av de fem årene hadde jeg en annen psykologspesialist på dps. Har ellers hatt ulike behandlere og da alltid enten psykiater eller psykologspesialist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.