Den forsvunne diamanten Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg har sluttet på antidepressiva fordi jeg startet opp på lamictal. Serumspeil var på 10 når jeg sluttet. Nå går jeg på 300mg lamictal med 18 i serumspeil. Hadde økt angst i kanskje mer enn en mnd mens jeg gikk mer og mer ned på antidepressiva. Nå får jeg ikke sove, klarer ikke spise ordentlig, har selvmordstanker, masse skam skyld, og klarer veldig lite aktivitet. Er også innlagt på dps døgn. Jeg vet jeg må snakke med legen her, men på innkomst klarte jeg ikke snakke også ble det helg og jeg er sikkelig desperat etter noe svar. Jeg vet at det er mye som kan være psykologisk. Og mye av dette er nok min egen feil for at jeg er så inaktiv nå. Men føler meg så nedfor og sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Så ja er det noe med medisiner også eller er alt bare min skyld? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Jeg ser nå at det virker som jeg bare postet for å få oppmerksomhet og trøst. Jeg prøver ikke å være sånn, fordi jeg fortjener ingen av delene men jeg er bare så frustrert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vet ikke svaret på det du spør om ville bare ønske deg god bedring💚 Anonymkode: 50783...8a1 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke svaret på det du spør om ville bare ønske deg god bedring💚 Anonymkode: 50783...8a1 Tusen takk❤️ Det hjelper det også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.