AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hva/hvordan svarer du? Jeg er deprimert og har angstplager. Bruker stort sett å svare "det går greit". Anonymkode: 9ad82...500 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva/hvordan svarer du? Jeg er deprimert og har angstplager. Bruker stort sett å svare "det går greit". Anonymkode: 9ad82...500 Sier det går greit her og. 0 Siter
emilie321 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Er jeg i dårlig form så hender det at jeg sier at det humper å går eller at det går opp og ned. Standarsvaret er nok at det går greit. Spørs helt hvem som spør og i hvilken situasjon. 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Da svarer jeg: Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (3 timer siden): Da svarer jeg: Det kunne vært verre, men det hadde ikke vært noe bedre det heller. 🤭 Anonymkode: 9ad82...500 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Med mine nærmeste venner bruker jeg å svare ærlig, og jeg sier også hvorfor det går bra eller dårlig. Med bekjente behandler jeg som regel spørsmålet mer som en høflighetsfrase. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.