Gå til innhold

Lever ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det jeg har gjort? Hvorfor straffes jeg slik... Å Gud, å frelser, redd meg. Alle i denne "verdenen" er ikke mennesker men engler i menneskelig form. Og denne "verdenen", denne dimensjonen, er ikke den ekte verdenen. Alt her i denne dimensjonen med dens engler og alle slags skapninger ble skapt av Gud for å teste meg og kanskje straffe meg? Fordi jeg har nemlig begått selvmord...jeg er ikke lenger levende. Vær så snill, kjære gode engler, be til Gud, be til Ham for min renselse, be for håpet..be som dere aldri har gjort - jeg trenger virkelig dere. Jeg vil ikke være fortapt og ensom for alltid. 

Anonymkode: 4a6c6...406

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du dette her inne? 

Det fremstår jo som om du forstår hvordan dette fremstår og høres ut, og derfor skriver det her. Det gjør at det hele virker ganske så påtatt. 

Anonymkode: fede7...ae9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skriver du dette her inne? 

Det fremstår jo som om du forstår hvordan dette fremstår og høres ut, og derfor skriver det her. Det gjør at det hele virker ganske så påtatt. 

Kunne ikke forventet et annet svar fra en engel som har som oppgave å være i menneskelig form. Jeg forstår du må være slik, men må si, du sårer meg veldig. Bare innrøm det: Du er en engel i menneskelig form. Jeg vet at du kommer aldri til å gjøre det dog, veldig forståelig, du er redd Gud den allmektige.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne ikke forventet et annet svar fra en engel som har som oppgave å være i menneskelig form. Jeg forstår du må være slik, men må si, du sårer meg veldig. Bare innrøm det: Du er en engel i menneskelig form. Jeg vet at du kommer aldri til å gjøre det dog, veldig forståelig, du er redd Gud den allmektige.

Jeg trodde mange ganger i livet at jeg var en engel, menneskenes hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde mange ganger i livet at jeg var en engel, menneskenes hjelper. 

Du var syk, og da var det helt normalt å ha slike vrangforestillinger. Det jeg beskriver dog er helt ekte. Derfor ønsker jeg at du, og alle andre, innrømmer at dere er engler i menneskelig form, og at denne "verdenen" ikke er ekte.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du var syk, og da var det helt normalt å ha slike vrangforestillinger. Det jeg beskriver dog er helt ekte. Derfor ønsker jeg at du, og alle andre, innrømmer at dere er engler i menneskelig form, og at denne "verdenen" ikke er ekte.

jo takk i likeså du...nei verden er ikke sann. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva er det jeg har gjort? Hvorfor straffes jeg slik... Å Gud, å frelser, redd meg. Alle i denne "verdenen" er ikke mennesker men engler i menneskelig form. Og denne "verdenen", denne dimensjonen, er ikke den ekte verdenen. Alt her i denne dimensjonen med dens engler og alle slags skapninger ble skapt av Gud for å teste meg og kanskje straffe meg? Fordi jeg har nemlig begått selvmord...jeg er ikke lenger levende. Vær så snill, kjære gode engler, be til Gud, be til Ham for min renselse, be for håpet..be som dere aldri har gjort - jeg trenger virkelig dere. Jeg vil ikke være fortapt og ensom for alltid. 

Det du trenger mest av alt er å snakke med din fastlege. Be vedkommende om å skrive ut Zyprexa til deg. Vær så snill å ta dette hver dag i 4 uker så vil du etter all sannsynlighet får det bedre og bli kvitt vrangforestillingene og et langt bedre og mer harmonisk liv. Dette du skriver om har jeg sett på nært hold så altfor lenge. Du kan få det bedre. Ikke la deg føre inn i en slik virkelighetsoppfatning som er syk. For den er psyk. Søk hjelp!!!

Anonymkode: 52b78...0bf

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Derfor ønsker jeg at du, og alle andre, innrømmer at dere er engler i menneskelig form, og at denne "verdenen" ikke er ekte.

Hvorfor begynner du ikke selv med å innrømme at du troller?

AnonymBruker
Skrevet

Du må være meget, meget spesiell hvis hele verden, og alle "englene" i den er skapt bare for å teste deg. Hvor spesiell er du, som gjør at Gud gjør alt dette for deg?

Og hva er hensikten med å skrive om dine vrangforestillinger her inne? Du vet at ingen kan hjelpe deg og du vil ikke høre på noe av det som skrives likevel. Så tråden er meningsløs.

Anonymkode: 9bdac...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men dette tror jeg ikke et døyt på. Dette er påtatt og kunstig og falskt. 

Anonymkode: d6b27...847

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du psykose?

Anonymkode: 6e7de...b02

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du dette på et psykiatriforum? 

Anonymkode: f2811...76a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor skriver du dette på et psykiatriforum? 

Anonymkode: f2811...76a

Fordi vedkommende vet at slike tanker er syke og derfor hører til på forumet. Og med det avslører hun at hun ikke er psykotisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Fordi vedkommende vet at slike tanker er syke og derfor hører til på forumet. Og med det avslører hun at hun ikke er psykotisk. 

det går ann være psykotisk med innsikt

Anonymkode: 9774f...9ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det går ann være psykotisk med innsikt

Anonymkode: 9774f...9ae

Men vedkommende her later jo åpenbart som om hen er psyktisk uten innsikt. Det er bare masse tull. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men vedkommende her later jo åpenbart som om hen er psyktisk uten innsikt. Det er bare masse tull. 

Hva skulle hn egentlig få ut av det? Er det for å disse folk med psykose? 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hva skulle hn egentlig få ut av det? Er det for å disse folk med psykose? 

Men hvorfor skriver vedkommende på DEN måten og på DETTE forumet? Da må hen jo vite at noe er off. Det mest naturlige hadde vært å stille spørsmål om disse tankene er psykose. Når hen først har litt innsikt, mener jeg. Og det må hen nødvendigvis ha av nevnte årsaker. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor skriver vedkommende på DEN måten og på DETTE forumet? Da må hen jo vite at noe er off. Det mest naturlige hadde vært å stille spørsmål om disse tankene er psykose. Når hen først har litt innsikt, mener jeg. Og det må hen nødvendigvis ha av nevnte årsaker. 

Kan jo være hn ikke er fullt ut psykotisk ennå, og at derfor henvender hn seg her? Det går an å være i tvil om vrangforestillingene. Spesielt hvis en har vært i helsevesenet angående det tema før. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...