Gå til innhold

Ustabil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en merkelig blanding av oppstemthet og nedstemthet. For under en halvtime siden var jeg så nede at jeg visste med meg selv at jeg ikke orket mer. Var så tung og trist, og hadde selvmord i tankene som en utvei. Nå har jeg fred og glede i sinnet. Ja, vil kalle det sterk glede over livet og alt er lyst, føler mye kjærlighet til alt og jeg har lyst til å ta meg en joggetur fordi jeg føler jeg har energi til det (og jeg som aldri jogger. Har ikke jogget på mange år 😂) Men så kjenner jeg samtidig at det tunge kjemper om plassen. En sånn rar blanding av oppstemthet og nedstemthet. 

Er ikke dette blandet episode da? Spør fordi jeg oppriktig lurer. Tidligere har helsepersonell hjulpet meg til å finne ut av det, men jeg har ikke mulighet til å få en vurdering av det nå.

Anonymkode: 69b79...1af

Skrevet (endret)

Høres ut som en blandet episode ut ifra mine kunnskaper da. Har du bp diagnose?

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en blandet episode ut ifra mine kunnskaper da. Har du bp diagnose?

Ja, har schizoaffektiv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, har schizoaffektiv. 

Okei. Har du noen i helsevesenet du kan kontakte? Få økt medisinene dine? 

AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som borderline. Borderline svinger oftest flere ganger daglig eller ukentlig. 

Anonymkode: db22d...4b1

Skrevet

Jeg er glad en dag og helt nedstemt neste dag. Det varierer veldig. Mange har det nok slik. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres mer ut som borderline. Borderline svinger oftest flere ganger daglig eller ukentlig. 

Anonymkode: db22d...4b1

Nei, det er ikke borderline da dette er fremtredende periodevis, og ikke noe som er kronisk tilstede. Er blitt utredet og ingen pf er funnet. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Okei. Har du noen i helsevesenet du kan kontakte? Få økt medisinene dine? 

Får se det an et par dager til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...