Gå til innhold

medisiner og alkohol.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ok. det var sikkert bare tre fire fem cider om dagen da. 

Det er ikke mye, men tror det er mye for de med diagnosen vi har. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

ja mulig det, jeg blir helt nummen av å lese tilbake i tid. psykologen på dps døgn mente det var mye, husker jeg blandet det med vival og. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Fem cider om dagen er jo mye hvis det er hver dag eller nesten hver dag. 

Anonymkode: 182fe...cf1

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

ja mulig det, jeg blir helt nummen av å lese tilbake i tid. psykologen på dps døgn mente det var mye, husker jeg blandet det med vival og. 

Ja..

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fem cider om dagen er jo mye hvis det er hver dag eller nesten hver dag. 

Anonymkode: 182fe...cf1

Absolutt 

Skrevet

Men kan du ikke bare drikke en-til-to cider hjemme først, da? Og se om det har noen effekt?

Skrevet

Noen tanker herfra:

1. Gå på festival! Hopp i det! Du må leve litt!

2. Dropp alkohol, det er så mange usikre ting når du ikke er vant med det og du risikerer å føle deg dårligere snarere enn bedre.

3. Drikk gjerne noe alkoholfritt som ligner på alkohol, om de har det. Alkoholfri cider eller alkoholfrie drinker. Jeg har latt meg lure av det (selv om jeg visste det var alkoholfritt), fordi jeg ble revet med av stemningen rundt.

4. Du skal vel ikke gå alene? Ta med deg mannen eller gå med venner, det hjelper nok en del på evt sosial angst.

5. Kanskje du vil føle deg litt mer rar enn vanlig siden det er mye sosialt og mange inntrykk. Men kanskje det ikke er så farlig hvis du er sammen med noen du kjenner, og kanskje det 100% er verdt det. 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...