Gå til innhold

Bruker du 5 eller 7, 5 mg Imovane?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før?

Anonymkode: 72813...93b

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fastlegen skriver ut 7,5 mg, men jeg tror jeg brukte 5 mg da jeg gikk til DPS. Hvordan finner jeg ut hva jeg brukte før?

Du kan gå inn på Helsenorge for å se resepthistorikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Er Zopiclon det samme som Imovane?

stjernestøv
Skrevet

bruker 7,5 mg og alltid gjort det gangene jeg har brukt. 

Skrevet

Brukte 7,5mg tidligere, men da delte jeg ofte tabletten. Nå bruker jeg 5mg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er Zopiclon det samme som Imovane?

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du går inn på helsenorge, så kan du se på tidligere resepter. Du vil sannsynligvis også kunne finne det i epikrisen fra DPS, og den ligger også på helsenorge. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (27 minutter siden):

Hvis du går inn på helsenorge, så kan du se på tidligere resepter. Du vil sannsynligvis også kunne finne det i epikrisen fra DPS, og den ligger også på helsenorge. 

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...