Gå til innhold

Storkrave jenter og damer på datingapper...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en relativt attraktiv (eller uattraktiv) ung mann i 20-årene som har prøvd å date gjennom datingapper de siste månedene. Og Gud hjelpe meg, for en kravstor gjeng med jenter som finnes på disse appene!. Ingen matcher med meg. Jeg sveiper og sveiper dagen lang, uten hell. Ikke engang de som er uattraktive matcher med meg...

Og hva skjer dersom jeg matcher med en jente og forteller henne om min psykisk sykdom? Da blir det ihvertfall ingen kjæreste på meg.

Jeg lurer veldig på hvorfor unge jenter jakter på de peneste guttene? Som oftest er bare ute etter et ligg? Det verste er likevel at disse unge jentene vil ha de snille uattraktive mennene når de vil slå seg ned og gifte seg...men vi er tydeligvis ikke gode nok til sex, party og dating når de er i ung alder og vil leve livet....

Anonymkode: bdaa1...e09

AnonymBruker
Skrevet

Datingapper er bare et overfladisk kjøttmarked for begge kjønn. Helt ubrukelig for de som ser etter noe mer modent og seriøst.

Anonymkode: bd8e4...560

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en relativt attraktiv (eller uattraktiv) ung mann i 20-årene som har prøvd å date gjennom datingapper de siste månedene. Og Gud hjelpe meg, for en kravstor gjeng med jenter som finnes på disse appene!. Ingen matcher med meg. Jeg sveiper og sveiper dagen lang, uten hell. Ikke engang de som er uattraktive matcher med meg...

Og hva skjer dersom jeg matcher med en jente og forteller henne om min psykisk sykdom? Da blir det ihvertfall ingen kjæreste på meg.

Jeg lurer veldig på hvorfor unge jenter jakter på de peneste guttene? Som oftest er bare ute etter et ligg? Det verste er likevel at disse unge jentene vil ha de snille uattraktive mennene når de vil slå seg ned og gifte seg...men vi er tydeligvis ikke gode nok til sex, party og dating når de er i ung alder og vil leve livet....

Anonymkode: bdaa1...e09

Mange studier innen evolusjonspsykologi og sosiologi peker på et mønster der kvinner statistisk sett har en tendens til å velge partner "oppover" i hierarkiet, et fenomen som kalles hypergami. Det betyr at kvinner oftere foretrekker partnere med høyere status, inntekt, utdanning eller sosial posisjon enn seg selv.

Anonymkode: bfc84...863

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...