Gå til innhold

fortiden og åndelighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg kjenner som uttaler seg om åndelighet og dimensjoner er folk jeg anser som syke/psyke. Men mulig jeg mangler evne til å tenke så flerdimensjonalt,

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er ikke det typisk ved borderline?

Anonymkode: cbd78...818

Jo hadde den som ungdom og. 

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (12 timer siden):

De jeg kjenner som uttaler seg om åndelighet og dimensjoner er folk jeg anser som syke/psyke. Men mulig jeg mangler evne til å tenke så flerdimensjonalt,

Ok. Ikke vet jeg men jeg visste om karma da jeg var liten og, sa til far min da han lugget meg 2dette blir det karma av". Rart hvor jeg fikk alt fra, må være tidligere liv. Følte de var litt redd meg. 

stjernestøv
Skrevet

@nachnoo Det er vel ikke mye håp om at jeg blir helt bra selv på medisiner? det er jo det jeg trakter etter men det skjer jo ikke med eller uten medisiner. må bare leve begrenset? 

Skrevet (endret)
Ekstra skrev (15 timer siden):

Dette var veldig strengt  syns jeg. 🤔Og du setter alle som er «alternative» i bås. Jeg har mitt syn på «det åndelige», tror på engler og andre dimensjoner, uten at jeg skal gå i detalj. Uttaler meg ikke så mye, iallfall ikke her på dol. Og jeg anser meg ikke  som psyk. 
Ser du på de som tror på Gud og Allah som psyke også? Er det ikke det samme? 

Endret av Osten
stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (17 minutter siden):

Dette var veldig strengt  syns jeg. 🤔Og du setter alle som er «alternative» i bås. Jeg har mitt syn på «det åndelige», tror på engler og andre dimensjoner, uten at jeg skal gå i detalj. Uttaler meg ikke så mye, iallfall ikke her på dol. Og jeg anser meg ikke  som psyk. 
Ser du på de som tror på Gud og Allah som psyke også? Er det ikke det samme? 

Jeg skulle absolutt snakke om min åndelighet med psykiatrien, en healer sa jeg måtte ikke snakke så mye om sånt. vet jo hvordan de tolker det. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 time siden):

@nachnoo Det er vel ikke mye håp om at jeg blir helt bra selv på medisiner? det er jo det jeg trakter etter men det skjer jo ikke med eller uten medisiner. må bare leve begrenset? 

På en måte blir jeg litt oppgitt når du snakker som om "åndelighet" er noe sykt. Som Osten sier så er "åndelighet" så mye. Det spørs jo hva du mener med det. 

Endret av Vendi
stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

På en måte blir jeg litt oppgitt når du mener at "åndelighet" er noe sykt. Som Osten sier så er "åndelighet" så mye. Det spørs jo hva du mener med det. 

ja jeg er jo i tvil selv og har vært åndelig hele livet så det er ikke sikkert det er sykt, man kan jo bli forvirret av mindre. Og i den tråden jeg leste virket jeg reflektert, kanskje jeg bare har en psykisk lidelse i tillegg da? Hvem vet men hvorfor er det vekke nå på ap? jeg har jo mistet meg selv helt, vet ikke om det er riktig. mulig jeg ble for oppslukt i det. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (50 minutter siden):

Jeg skulle absolutt snakke om min åndelighet med psykiatrien, en healer sa jeg måtte ikke snakke så mye om sånt.

Det er så fall en useriøs åndelig veileder du har hatt med å gjøre.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er så fall en useriøs åndelig veileder du har hatt med å gjøre.

Nei hun var seriøs og hjalp meg mye men hun mente jeg forsvant inn i en fantasiverden, jeg måtte jorde meg og jeg var nok ikke flink til det. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

ja jeg er jo i tvil selv og har vært åndelig hele livet så det er ikke sikkert det er sykt, man kan jo bli forvirret av mindre. Og i den tråden jeg leste virket jeg reflektert, kanskje jeg bare har en psykisk lidelse i tillegg da? Hvem vet men hvorfor er det vekke nå på ap? jeg har jo mistet meg selv helt, vet ikke om det er riktig. mulig jeg ble for oppslukt i det. 

Ok. Hvis det blir borte på AP kan det nok være en pekepinn på at akkurat den åndeligheten du har, er syk. 

Jeg er også "åndelig". Jeg har troen min på Gud som ikke går bort på AP, og så har jeg en "åndelighet" som blir borte på AP. Da stemmer det nok overens med at sistnevnte anses som syk. 

Endret av Vendi
Skrevet

Jeg har nå mine tanker om folk som tror på jomfrufødsel, prester som legger seg langflate på kirkegulvet for sin gud og andre religiøse «rariteter» som er helt akseptert som normalt 

psykedeliker
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei hun var seriøs og hjalp meg mye men hun mente jeg forsvant inn i en fantasiverden, jeg måtte jorde meg og jeg var nok ikke flink til det.

Hun er ikke seriøs når hun anbefaler deg å "ikke snakke så mye om sånt" i psykiatrien. En seriøs åndelig veileder ville ha fortalt deg hva du skulle si til dine behandlere, og tilbudt seg å svare direkte på eventuelle spørsmål de måtte ha.

Endret av psykedeliker
stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Ok. Hvis det blir borte på AP kan det nok være en pekepinn på at akkurat den åndeligheten du har, er syk. 

Jeg er også "åndelig". Jeg har troen min på Gud som ikke går bort på AP, og så har jeg en "åndelighet" som blir borte på AP. Da stemmer det nok overens med at sistnevnte anses som syk. 

Men jeg er jo veldig alternativ uten ap og nå er det helt borte, healeren sa at ap stengte igjen kanalene. psykiatrien maste om ap og jeg spurte henne om det, da sa hun jeg kunne ta det en stund så jeg fikk litt fred. alle med evner får fred hvis de tar ap. 

Jeg har nok mine overbevisninger nå også men opplever ikke åndelige ting lenger og blir litt flat. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Hun er ikke seriøs når hun anbefaler deg å "ikke snakke så mye om sånt" i psykiatrien. En seriøs åndelig veileder ville ha fortalt deg hva du skulle si til dine behandlere, og tilbudt seg å svare direkte på eventuelle spørsmål de måtte ha.

hun mente jeg trengte hjelp for angsten, det har jeg jo alltid hatt men er ikke mye hjelp å få for den visst. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Men jeg er jo veldig alternativ uten ap og nå er det helt borte, healeren sa at ap stengte igjen kanalene. psykiatrien maste om ap og jeg spurte henne om det, da sa hun jeg kunne ta det en stund så jeg fikk litt fred. alle med evner får fred hvis de tar ap. 

Jeg har nok mine overbevisninger nå også men opplever ikke åndelige ting lenger og blir litt flat. 

Ja, det er det jeg sier; at den type åndelighet du har nok er syk siden det går bort på AP.

Endret av Vendi
psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

healeren sa at ap stengte igjen kanalene.

Det stemmer, men hadde hun vært seriøs hadde hun diskutert det direkte med dine behandlere så dere kunne funnet en løsning som ivaretok begge deler.

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (6 minutter siden):

Ja, det er det jeg sier; at den type åndelighet du har nok er syk siden det går bort på AP.

er ikke sikker på det når alle med evner hadde mistet evnene sine på ap. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

er ikke sikker på det når alle med evner hadde mistet evnene sine på ap. 

Hva mener du med "evner"?

Anonymkode: c2d9d...16a

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Det stemmer, men hadde hun vært seriøs hadde hun diskutert det direkte med dine behandlere så dere kunne funnet en løsning som ivaretok begge deler.

Ok. Tror ikke hun ville blande seg inn i for mye om det psykiatrien drev med, healere blir ofte ikke tatt seriøst der. hun likte psykologen som hadde tro på mine evner, kunne ha kommet langt jeg nå uten ap. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...