Gjest masekråka! Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hei du! Jeg skjønner din frustrasjon! jeg har vært gift i 8 år med tre barn og har det på samme måten.Jeg har spurt henne om hvorfor hun ikke tar initiativet lenger og hun svarer at hun mangler tenning! Ærlig svart egentlig men ganske frustrerende.Hun lar seg førføre og vi har ok sex når vi først kommer igang men hun virker tafatt og har vært det i mange år. Hun begrunner sin manglende tenning på at hun har fått barn osv. og hun sier at hun ikke går å tenker på sex hele tiden noe jeg ikke gjør heller men hva må til for at kvinner skal få frem "dyret" i seg? Masse av våre elskovsleker er lagt på is av henne og det har ført til at når vi først elsker får jeg prestasjonsangst og kommer altfor tidlig selv om jeg vil og kan holde på lenger.Etter mange år som ektepar er det vanlig for kvinner å gå inn i en slags dvale på det sexuelle plan? og får de først tenning når de har erobret en kjekkas på byen eller en kollega? Hvorfor tørker denne tenningen for sexlek og videre utvikling mellom ektepar inn? Det virker som om hemningene sitter skikkelig fast! Jeg har gitt henne mange forsiktige hint om hvordan vi kan videreutvikle oss men jeg får dårlig respons! Jeg gjør det jeg kan for å være flink hjemme og gi henne oppmerksomhet,komplimenter,osv men savner at hun kan ta initiativet og si at hun er kåt og vil elske.Det har jeg ikke hørt på årevis. Få høre nå da damer! hva kan årsaken være til at kvinner ikke vil så mye lenger? Sex er jo befriende deilig og gjør så mye godt med oss mennesker hvis vi bare hadde tatt sjangsen å brukt sexualiteten slik den kan bli brukt! Hilsen en mann som lurer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49374-f%C3%B8r-og-n%C3%A5-her-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.