Gå til innhold

Skal en ha T-skjorten innenfor eller utenfor buksa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet har ført til heftig krangel her i kommunen.

Trenger råd for å roe gemyttene.

Anonymkode: 68c3a...d54

Drømmeautomat
Skrevet

En t-skjorte innenfor bukselinninga vil gjøre beina lengre og skape bedre proporsjoner (mer dynamikk der beina utgjør 2/3, i stedet for at kroppen er delt i to like lange deler). Selv har jeg som regel t-skjortene inni buksa, såfremt de ikke er korte. På 2010-tallet var det hipt med lange t-skjorter som hang over skinny jeans, men sånn er det ikke lenger.

Er imidlertid mange måter å putte en t-skjorte inni buksa på, og det er sjelden du trenger/bør gjøre det så stramt som med en dresskjorte. Se f.eks. COS' herrekolleksjon for variasjoner https://www.cos.com/en-no/men/t-shirts

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Utenfor buksa. 

Hilsen " kommunal rådgiver "

Skrevet

Når jeg bruker vanlige, tettsittende jeans har jeg alltid t-skjorta utenpå buksa. Om jeg bruker litt videre bukser (ikke jeans) så har jeg t-skjorta eller toppen inni.

Skrevet

For meg som er litt stor, gjelder topper og t-skjorter utenpå buksa for å bedre skjule diverse 😆. Bruker mest tunika.

stjernestøv
Skrevet

Utenpå her og, bruker mest tunika jeg og. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid utenpå.

Anonymkode: a65cf...b10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan gå slik du selv er komfortabel med :) 

Anonymkode: 559ed...56c

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

😁jeg jobber et sted der vi kan bruke shorts og t-skjorte på jobb (lange shorts da). De fleste har t-skjorten inni shortsen. 
Når jeg bruker olabukse og t-skjorte hjemme, har jeg alltid t-skjorta utenpå, så det kommer litt an på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...