AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Spørsmålet har ført til heftig krangel her i kommunen. Trenger råd for å roe gemyttene. Anonymkode: 68c3a...d54 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli En t-skjorte innenfor bukselinninga vil gjøre beina lengre og skape bedre proporsjoner (mer dynamikk der beina utgjør 2/3, i stedet for at kroppen er delt i to like lange deler). Selv har jeg som regel t-skjortene inni buksa, såfremt de ikke er korte. På 2010-tallet var det hipt med lange t-skjorter som hang over skinny jeans, men sånn er det ikke lenger. Er imidlertid mange måter å putte en t-skjorte inni buksa på, og det er sjelden du trenger/bør gjøre det så stramt som med en dresskjorte. Se f.eks. COS' herrekolleksjon for variasjoner https://www.cos.com/en-no/men/t-shirts 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Spørsmålet har ført til heftig krangel her i kommunen. Trenger råd for å roe gemyttene. Anonymkode: 68c3a...d54 Utenfor buksa. Hilsen " kommunal rådgiver " 1 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Når jeg bruker vanlige, tettsittende jeans har jeg alltid t-skjorta utenpå buksa. Om jeg bruker litt videre bukser (ikke jeans) så har jeg t-skjorta eller toppen inni. 0 Siter
Vendi Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli For meg som er litt stor, gjelder topper og t-skjorter utenpå buksa for å bedre skjule diverse 😆. Bruker mest tunika. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg har alltid utenpå. Anonymkode: a65cf...b10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Spørsmålet har ført til heftig krangel her i kommunen. Trenger råd for å roe gemyttene. Anonymkode: 68c3a...d54 Du kan gå slik du selv er komfortabel med Anonymkode: 559ed...56c 0 Siter
Osten Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spørsmålet har ført til heftig krangel her i kommunen. Trenger råd for å roe gemyttene. Anonymkode: 68c3a...d54 😁jeg jobber et sted der vi kan bruke shorts og t-skjorte på jobb (lange shorts da). De fleste har t-skjorten inni shortsen. Når jeg bruker olabukse og t-skjorte hjemme, har jeg alltid t-skjorta utenpå, så det kommer litt an på. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Jeg trives best med å ha den innenfor. Men hva folk velger får være opp til dem. T-skjorte er jo mer casual. Noe jeg ikke synes er spesielt elegant er å la vanlige skjorter henge utenpå. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli (endret) Det kommer an på om man har svær mage tenker jeg. Innafor med store valker og vom tar seg ikke ut. Endret 29. juli av Worriesome Plenty 2 1 Siter
Grendel Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Drømmeautomat skrev (På 25.7.2025 den 0.40): En t-skjorte innenfor bukselinninga vil gjøre beina lengre og skape bedre proporsjoner (mer dynamikk der beina utgjør 2/3, i stedet for at kroppen er delt i to like lange deler). Selv har jeg som regel t-skjortene inni buksa, såfremt de ikke er korte. På 2010-tallet var det hipt med lange t-skjorter som hang over skinny jeans, men sånn er det ikke lenger. Er imidlertid mange måter å putte en t-skjorte inni buksa på, og det er sjelden du trenger/bør gjøre det så stramt som med en dresskjorte. Se f.eks. COS' herrekolleksjon for variasjoner https://www.cos.com/en-no/men/t-shirts Halvparten av modellene har T-skjorta utenpå buksa ser jeg. Det virker som begge deler går nå for tiden. 1 Siter
Ekstra Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli De aller fleste kler best å ha t-skjorten utenpå buksa. Kun de slanke uten særlig mage kan kle å ha den innenfor belte/linning. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Her i kommunen har vi blitt enige om dette: Har man jakke på skal t-skjorten innenfor bukselinninga. Uten jakke utenpå buksa. Det fungerer helt fint, og alle er glade og fornøyde. Anonymkode: 975f7...80e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.