Gå til innhold

Manisk venn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Min venn er manisk nå og sover ikke om nettene og jeg har jo mine netter jeg ikke sover, han sammenligner oss men jeg blir ikke manisk lenger. han driver og drikker øl midt på dagen og snakker med alle folk han treffer på, han sa også han var flørtete og tuller mye. i går på telefonen lo han mye og det er ikke likt han, han sier han ikke vil bli innlagt denne gangen for det går jo over. men burde han være innlagt? 

min venninne la seg inn på brukerstyrt seng i dag, hun og sliter med søvnen så det var jo fornuftig av henne. Men er mer bekymret for min venn, han hadde nå tatt tre truxal midt på dagen i dag og sovet et par timer. men han pleier å bli innlagt når han er sånn, hadde også fått klager fra naboene for han sitter ute om nettene og hører på musikk. han sier han koser seg men vet hvordan han blir når nedturen kommer, da snakker han omtrent ikke. trenger ikke dette behandling? 

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars, han virker veldig syk. Er det slik at du bør tipse hans fastlege om dette, eller i det minste oppmuntre ham til å søke hjelp. Høres ikke lett ut når han er så syk.

Anonymkode: e7eaa...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Dette vet du vel svaret på selv?

Anonymkode: d87b4...e13

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du ikke stor bokstav etter punktum? 

Anonymkode: 33d7f...7da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette vet du vel svaret på selv?

Anonymkode: d87b4...e13

Lov å diskutere når man er bekymret for noen, som alle andre her også gjør.

Anonymkode: e7eaa...b5a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...