Gå til innhold

hva feiler det han?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hva feiler det en sønn som stjeler over tjue tusen fra sin fars kort? lurer det ut av min demente mor mens min far ligger på sykehuset alvorlig syk? Og han lyver om alt, han er lystløgner. han er lettere psykisk utviklingshemmet, kan det ha med saken å gjøre? er det en personlighetsforstyrrelse? Han er god på å manipulere og få folk til å synes synd på han, jeg har ingen medlidenhet for han lenger. 

@nachnoo

Nå er alt bare kaos her. 

stjernestøv
Skrevet

Er så forbanna lei nå...

stjernestøv
Skrevet

Ingen?

jeg tenker all den dramatikken han lager rundt sin egen helse er skuespill og tårene er og et spill, alt er så dramatisk. I dag sa han han måtte snart ringe 113, det er han som har gjort noe galt men det skjønner han ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som sosiopat med en blanding av histrionisk og narsissisme. En antisosial eller psykopat ville ikke opplevd samme behov for medlidenhet. Jeg tror ikke psykisk utviklingshemming pleier å gå utover empati.

Anonymkode: 76875...789

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som sosiopat med en blanding av histrionisk og narsissisme. En antisosial eller psykopat ville ikke opplevd samme behov for medlidenhet. Jeg tror ikke psykisk utviklingshemming pleier å gå utover empati.

Ok. Noe må det være, har jo løyet hele livet, men han har stort behov for medlidenhet da. Men han eier ikke empati men griner når det skjer noe og da er det synd på han som griner, da vil han ha medfølelse igjen. Han er helt forskrudd. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

men stemmer med sosiopat og trekk av narsissisme tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (49 minutter siden):

Ingen?

jeg tenker all den dramatikken han lager rundt sin egen helse er skuespill og tårene er og et spill, alt er så dramatisk. I dag sa han han måtte snart ringe 113, det er han som har gjort noe galt men det skjønner han ikke. 

Ta det med ro, det er ferietider og ikke alle bor på nett hele døgnet. Det gikk bare 11 minutter før du krever at folk svarer. 

Anonymkode: 237fc...03c

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ta det med ro, det er ferietider og ikke alle bor på nett hele døgnet. Det gikk bare 11 minutter før du krever at folk svarer. 

ja det er jo sant, er bare en vanskelig situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ja det er jo sant, er bare en vanskelig situasjon. 

Men hvorfor har han kortet til deres far? Alt av økonomi bør settes over på deg eller en annen. GJEM alt slik fra ham

Anonymkode: 2597d...13c

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor har han kortet til deres far? Alt av økonomi bør settes over på deg eller en annen. GJEM alt slik fra ham

Han sa til min mor at min far hadde sagt han kunne bruke det til å kjøpe røyk og snus, det var jo løgn men min mor er forvirret og gav han kortet. Han leverte det etter han var ferdig. Min andre bror handler til dem hver dag men vi mistenker at han og misbruker kortet, jeg kan ikke handle til dem hver dag. Hjemmehjelpen har sagt de kan handle men min far vil ha oss til å gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Han sa til min mor at min far hadde sagt han kunne bruke det til å kjøpe røyk og snus, det var jo løgn men min mor er forvirret og gav han kortet. Han leverte det etter han var ferdig. Min andre bror handler til dem hver dag men vi mistenker at han og misbruker kortet, jeg kan ikke handle til dem hver dag. Hjemmehjelpen har sagt de kan handle men min far vil ha oss til å gjøre det. 

Din mor kan ikke ha kortet. Hjelp henne med å ta hånd om økonomien sin, (trenger ikke være deg men noen av dere andre). Ikke vær dumsnill å la ham holde på slik som dette her. Dersom hjemmehjelpen kan gjøre det er jo det det beste. (han kommer til å holde på så lenge han kan).

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Din mor kan ikke ha kortet. Hjelp henne med å ta hånd om økonomien sin, (trenger ikke være deg men noen av dere andre). Ikke vær dumsnill å la ham holde på slik som dette her. Dersom hjemmehjelpen kan gjøre det er jo det det beste. (han kommer til å holde på så lenge han kan).

det ligger på stuebordet. Begge foreldrene mine trenger hjelp, vi er i dialog med banken. banken sier de har sendt utskrift til min far hver måned men han har ikke fått noe og min bror henter posten deres, de er ikke ute av huset. Min far er sta og vil ha oss til å handle, bare vi får utskriftene fra de siste tolv månedene er han avslørt. men alt er vanskelig når min far ligger på sykehus, bror min som handler til dem er livredd for at min far skal få utskriftene. Det er nok snakk om mer en tjue tusen. 

AnonymBruker
Skrevet

det ligger på stuebordet. Begge foreldrene mine trenger hjelp, vi er i dialog med banken. banken sier de har sendt utskrift til min far hver måned men han har ikke fått noe og min bror henter posten deres, de er ikke ute av huset. Min far er sta og vil ha oss til å handle, bare vi får utskriftene fra de siste tolv månedene er han avslørt. men alt er vanskelig når min far ligger på sykehus, bror min som handler til dem er livredd for at min far skal få utskriftene. Det er nok snakk om mer en tjue tusen. 

Jeg tror også det kan være snakk om mer. Dette kan enkelt sjekkes mot fysisk kvittering og nettbank. Dere trenger ikke vente på 12 måneders utskrift, bare hjelp dem med å logg inn i nettbanken. Husk at kvitteringer også kan finnes i apper på mobilen. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror også det kan være snakk om mer. Dette kan enkelt sjekkes mot fysisk kvittering og nettbank. Dere trenger ikke vente på 12 måneders utskrift, bare hjelp dem med å logg inn i nettbanken. Husk at kvitteringer også kan finnes i apper på mobilen. 

min far har ikke nettbank, han måtte fysisk møte opp i banken for å få utskrift men han ligge jo på sykehuset. så strengt er det. men kan banken komme på sykehuset til han? 

AnonymBruker
Skrevet

Grensen for kriminell svindel går vel bare ned mot noen tusen. Noe mer konstruktivt hadde vært om banken kom med en med strafferettslig reaksjon mot han som har mistbrukt far og mormors tillit, kanskje han kan lære noe av slike konsekvenser?

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

min far har ikke nettbank, han måtte fysisk møte opp i banken for å få utskrift men han ligge jo på sykehuset. så strengt er det. men kan banken komme på sykehuset til han? 

Ok, ja da er det vanskeligere. Nei banken kan ikke komme dit. Leit at dere har det så vanskelig nå 😕 Håper virkelig han blir stoppet.

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld han?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, ja da er det vanskeligere. Nei banken kan ikke komme dit. Leit at dere har det så vanskelig nå 😕 Håper virkelig han blir stoppet.

ja det er vanskelig nå, å synd de ikke kan komme dit da for det er trapper og til banken. ja vi må ha bevis nå så det kan bli stoppet. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Anmeld han?

min far ville det men nå har han manipulert min far for det er han god på, han sier han skal betale alt tilbake. virker som min far syns synd på han og det er jo det han vil oppnå og. 

AnonymBruker
Skrevet

min far ville det men nå har han manipulert min far for det er han god på, han sier han skal betale alt tilbake. virker som min far syns synd på han og det er jo det han vil oppnå og. 

Da lar dere far gjøre det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...