Gå til innhold

Rester av jomfruhinnen ?

Anbefalte innlegg

Gjest glad-i-jenta-si

Hei! Jeg er sammen ei jente som er 19år nå. Vi har vært sammen i 3år nå og har hatt sex de siste 2år + . Med det første, så klarte jeg nesten ikke komme inn i henne. tror dette var en kombinasjon av at hun spente muskler og at jomfruhinnen var tykk. Det tok litt tid før jeg kom inn i henne (uke). Etter dette, har hun oftest hatt vont når vi har hatt sex. Hun sier hun slapper av, og jeg tror henne der. Vi har et godt forhold. Jeg pleier å gi henne en orgasme før jeg går inn i henne. Det jeg lurer på er om det kan være rester fra jomfruhinnen eller noe som sitter igjen og gjør vont ?

Jeg spredde leppene hennes i går og prøvde å se om jeg kunne se noe, og i åpningen, så jeg flere hudfolder. Akkurat som servetter som er brettet på et dekket bord. hva er dette ? er det mulig at hun bare er for trang ? hva kan gjøres? Hun har det av og til godt, og da pleier hun å få orgasme når jeg er inne : ) .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49404-rester-av-jomfruhinnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er fint at du er så omsorgsfull for din kjæreste. Jeg tro ikke at det er rester av jomfruhinnen, og jeg tror ikke at hun er for trang. En sjelden gang kan det være noe som stenger, så det kan nok være lurt at hun får en sjekk hos legen. Hvis det av og til går helt fint, tyder det på at det ikke er noe galt med anatomien, men at hun ubevisst spenner seg. Det betegnes vaginisme, og det kan man trene seg opp til å bli kvitt.

PS Skjeden er 'foldet'.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49404-rester-av-jomfruhinnen/#findComment-193188
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...