Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en kvinne på 28 år, nylig gift og vi er i etableringafasen. 
vi ønsker barn, men jeg har gått igjennom kreftbehandling tidligere, i form av kirugi og intravenøs behandling(imunterapi) Jeg har drøftet dette med ønske om barn til kreftlege, og jeg har fått opp dette ikke er hinder for meg nå da det er så lenge siden. 
problemet er at jeg har utviklet ødem og nervesmerter i ben, da jeg fikk fjernet lymfeknuter. Jeg står på 300 mg neurontin 3x daglig. Jeg sliter og en del med fatigue pga smerter. Jeg er livredd for om drømmen om barn blir knust. Jeg fungerer ellers greit i hverdagen da lymfødemet et lett og har holdt seg stabilt. Er det farlig for meg og bli gravid?  Kan barnet feks få abstinenser av disse smertestillende? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...