Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Er en jente på 30 år som de siste 2 årene har prøvd å bli gravid uten hell. Har tatt laproskopi hvor de fant litt endometriose. Legen min gir meg pergotime - 2 tabl. i 5 dager annenhver måned. Disse tar jeg selv om jeg har regelmessig eggløsning og mens hver måned. Hva mener du om det? Legen min sier at de skader ikke og kan føre til at flere egg løsner under hver syklus. Etter at jeg begynte med de, har jeg fått lengre menstruasjoner ( 10-12 dager) og er også plaget med småblødninger underveis. Har også lagt på meg 4 kg siden nyttår. Er det en bivirkning? Nå er jeg i tvil om jeg bør fortsette med de. Skal tilbake til legen min i august dersom intet har skjedd og blir da henvist videre til eventuelle prøverørsforskøk. Lurer også på om eggløsningssmerter kommer før/under eller etter at eggløsning har funnet sted?

På forånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49416-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...