Gå til innhold

dag 9 idag.... terror dette her

Anbefalte innlegg

Gjest afrodite

Hei!

I går var jeg livredd og hadde gitt helt opp. Hadde bittelitt lysbrun utflod da jeg var på do, men ikke noe mere utpå ettermiddagen. Har ikke hatt noe hittil i dag heller, bank i bordet.

Men jeg er jo livredd å gå på do. Anspent hver gang jeg må.

I morgen tar jeg nok en test, men dag 10 er jo tidlig da???

Håper sånn at dette går bra.

Mannen min kjøpte forresten også dopapir igår, kom selvfølgelig tilbake med rosa hjerter på. Veldig morsomt.

klem fra en frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49419-dag-9-idag-terror-dette-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet at det er helt terror å gjennomgå en rugeperiode. Det er bare komplett umulig å tenke på noe annet enn: Lykkes jeg, lykkes jeg ikke, lykkes, lykkes ikke....

Håper for all del at det går rette veien for dere denne gangen, Afrodite. Jeg har en god følelse av at dette kan være et blinkskudd. Var dere på Ciconia eller Maigaard i Danmark? Nå er det ikke lenge til vi setter i gang heller, sånn ca. 3 uker til spraystart og derfra er det strake veien til to blå en gang i juni! Når skal du ifølge klinikken ta en blodprøve? Jeg har testet på dag 10 på alle mine forsøk uansett hva sykehus/klinikk har sagt. Har fått to blå 2 ganger, men bare en graviditet (forstod du den, eller). Mister ikke håpet siden jeg vet at jeg har vært gravid og kan bli det, selv om jeg mistet.

Hold oss orienterte, Afrodite og ha en fortsatt god søndag!

Hilsener og klemmer fra

Du kan gjerne ta testen imorgen, men pass på at du ikke går helt i kjelleren om det skulle vise seg at testen er negativ....dag ti er veldig ofte for tidlig.

Tvi tvi og lykke til med de små røde hjertene, de er vel egnet til å gi en stakkar hjerteinfarkt, det er de!

Stor klem fra

I uke siden jeg fikk satt inn. Var ikke øm etter uttaket,men har siden dagen etter innsetting hatt stikking i siden. Jeg tar det som et godt tegn. På mine 2 foregånede mislykkede førsøk har jeg ikke kjent noe som helst. Så at det er annerledes nå er positivt. Skal ta blodprøve til torsdag. Siden det kan ta noen dager før jeg får svaret, så tror jeg at jeg prøver en hjemmetest da.

Ikke gi opp håpet vi er mange som skal klare dette sammen nå!

Jaaaa, det er terror!!! Var selv en plage for omgivelsene inntil jeg testet negativt for 2 uker siden. Dag 10 kan være tidlig......men testen KAN slå ut positivt. Jeg ventet selv til dag 13 (inkl. innsetting), men det er flere her inne som har fått to streket først på dag 14 og 15..... Litt dumt å teste for tidlig dersom kroppen ikke har produsert nok HCG til at det gir utslag, jeg syntes selv det var bedre å være lykkelig uvitende!

Lykke til videre, vi heier på deg!!!!!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...