Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle vet at man mister lettere hemningene jo høyere promillen er. Hvordan skal man avveie dette hvis man skal skjenke ei dame? Man er jo nødt til å drikke selv også når man spanderer drikke. Og det er jo et kjent fenomen at prestasjonsevnen synker for oss gutta ved økende promille. Noen som har forslag til den optimale framgangsmåten for å gjøre suksess her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49433-skjenking-av-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare drikk så mye du vil og gi blaffen i prestasjonsevnen. For om du er avhengig av å skjenke damer for å få deg noe, kan ikke evnen være på topp fra før...

Vel. Mulig jeg var litt uklar. Situasjonen som var beskrevet var i ved "one night`s"`er der begge parter er inneforstått med det. Vet ikke om du har vært så mye ut av huset, men slikt skjer faktisk av og til blant unge folk. Og det er veldig lite følelser inne i bildet. Og du tror vel ikke at evnen til å sjarmere henger sammen med evnen til å prestere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49433-skjenking-av-damer/#findComment-192217
Del på andre sider

Vel. Mulig jeg var litt uklar. Situasjonen som var beskrevet var i ved "one night`s"`er der begge parter er inneforstått med det. Vet ikke om du har vært så mye ut av huset, men slikt skjer faktisk av og til blant unge folk. Og det er veldig lite følelser inne i bildet. Og du tror vel ikke at evnen til å sjarmere henger sammen med evnen til å prestere?

*fnis*

Jeg er en ordentlig gammal burugle som har vært innmari mye ute av huset før jeg ble gift og småbarnsmor....

Husker veldig godt de idéene der, blir helt nostalgisk, jeg. "Veeeeldig lite følelser", sier gutta, og ser seg fornøyde med knallharde damer som setter nesa høyt og spiller smilende uinteresserte neste gang man møtes tilfeldig.

Joda, man kan jo tro.

Hvis alle de søte unge guttene dengang hadde visst hvor utrolig lange, mange og intense samtaler vi hadde om dem, hvor mange idiotiske renkespill vi trodde vi hadde gang i, for å vise hvor likeglade og følelsesmessig kostbare vi var......

Og hvis vi bare hadde visst at gutta faktisk trodde på oss, og trodde vi var glade, og regnet med at det var fair play.....

Vi jentene lurte oss selv, og så sluttet vi med det, og så fikk de fleste av oss noen innmari hyggelige kjærester, og nå er vi gamle burugler som drikker vin og mimrer om gamle dager da vi pulte fremmede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49433-skjenking-av-damer/#findComment-192221
Del på andre sider

Gjest Spiller

*fnis*

Jeg er en ordentlig gammal burugle som har vært innmari mye ute av huset før jeg ble gift og småbarnsmor....

Husker veldig godt de idéene der, blir helt nostalgisk, jeg. "Veeeeldig lite følelser", sier gutta, og ser seg fornøyde med knallharde damer som setter nesa høyt og spiller smilende uinteresserte neste gang man møtes tilfeldig.

Joda, man kan jo tro.

Hvis alle de søte unge guttene dengang hadde visst hvor utrolig lange, mange og intense samtaler vi hadde om dem, hvor mange idiotiske renkespill vi trodde vi hadde gang i, for å vise hvor likeglade og følelsesmessig kostbare vi var......

Og hvis vi bare hadde visst at gutta faktisk trodde på oss, og trodde vi var glade, og regnet med at det var fair play.....

Vi jentene lurte oss selv, og så sluttet vi med det, og så fikk de fleste av oss noen innmari hyggelige kjærester, og nå er vi gamle burugler som drikker vin og mimrer om gamle dager da vi pulte fremmede.

Hehe...Morsomt å lese om en "eldre" kvinnes erfaringer. Men jeg tror man går glipp av en del moro hvis man "ser ned på" en-natts-affærer. Som regel er både gutten og jenta bare ute etter litt moro, og ofte får de nettopp det! Og det store poenget er jo at det slikt ikke utelukker varige forhold senere. Jeg tror mange har tabbet seg ut ved å bli sammen med sin utkårede tidlig. Det kan være veldig nyttig å ha erfaringer slik at man har noe å sammenligne med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49433-skjenking-av-damer/#findComment-192506
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enmannsdama

Hehe...Morsomt å lese om en "eldre" kvinnes erfaringer. Men jeg tror man går glipp av en del moro hvis man "ser ned på" en-natts-affærer. Som regel er både gutten og jenta bare ute etter litt moro, og ofte får de nettopp det! Og det store poenget er jo at det slikt ikke utelukker varige forhold senere. Jeg tror mange har tabbet seg ut ved å bli sammen med sin utkårede tidlig. Det kan være veldig nyttig å ha erfaringer slik at man har noe å sammenligne med!

Mye morsomt prat om one-nights stands her! Har aldri prøvd det, så jeg har visst gått glipp av mye?

Var nemlig så dum å treffe kjæresten som 17 åring (det begynner å bli noen år siden nå!), og har aldri hatt sex med noen andre! Så det er sikkert fordi jeg ikke har noe å sammenligne med, men jeg har vært svært fornøyd med sexlivet.

I tilfelle dere ikke vet det: En undersøkelse nylig viste at de fleste (både kvinner og menn) syntes sexen de hadde med fremmede etter en fuktig natt på byen var heller dårlig. Øvelse gjør mester, vet dere, og har dere tenkt på at det faktisk er mulig at man har BEDRE sex i et forhold hvor begge partner kjenner hverandre, enn med en vilt fremmed?

Tror singellivet er oppskrytt, men party on folkens! Desperate gutter gir i hvert fall burugler som meg god underholdning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49433-skjenking-av-damer/#findComment-195101
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...