AnonymBruker Skrevet 14. august Skrevet 14. august Lurer på hva som er vanlig tidsintervall mellom utskifting av mobiltelefon på ulike arbeidsplasser? Har dere en klar policy? Hos oss følges tilfeldighetsprinsippet, så jeg lurer på hvor lenge det er rimelig at jeg beholder en iphone 11 med ganske redusert batterikapasitet og tidvis litt trøbbel med lading. Anonymkode: a44d5...659 0 Siter
morsan Skrevet 15. august Skrevet 15. august Ja, klar policy, som er 2,5 år. Der betyr også at man ikke kan la være å bytte telefon da. Jeg skulle gjerne beholdt telefon lenger, av miljøhensyn. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 15. august Skrevet 15. august morsan skrev (24 minutter siden): Ja, klar policy, som er 2,5 år. Der betyr også at man ikke kan la være å bytte telefon da. Oi, det høres ut som et rart opplegg. Tror vi har 3 år, men vi kan definitivt beholde telefonen lenger. Jobber i staten. 0 Siter
Grendel Skrevet 15. august Skrevet 15. august (endret) Vi kan få ny telefon hvert tredje år, men jeg bytter ikke før den gamle slutter å fungere. Jobben dekker opp til 5000 eller deromkring. Det er nok til en telefon som er god nok for alle praktiske formål. Skal man han noe fancy må man betale mellomlegget selv. Endret 15. august av Grendel 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. august Skrevet 15. august Hos oss er regelen minimum 2,5 år. De fleste har telefonen noe lengre. Vi får dekket ny telefon opp til en viss sum, skal du f.eks. ha siste iPhone'n, må du spytte inn noen tusen selv. Typisk får man dekket et beløp ca. tilsvarende nest siste modell. 0 Siter
morsan Skrevet 15. august Skrevet 15. august Drømmeautomat skrev (14 timer siden): Oi, det høres ut som et rart opplegg. Tror vi har 3 år, men vi kan definitivt beholde telefonen lenger. Jobber i staten. Det heter seg det er av sikkerhetshensyn. Men dette kan jeg fint lite om Ekstra skrev (11 timer siden): Vi får dekket ny telefon opp til en viss sum, skal du f.eks. ha siste iPhone'n, må du spytte inn noen tusen selv. Typisk får man dekket et beløp ca. tilsvarende nest siste modell. Ikke beløp her, men typisk slik at man kan velge en bestemt modell kostnadsfritt (kategorien helt grei type mobil), mens man må spytte i noe selv om man ønsker andre modeller. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. august Skrevet 15. august Tror det er minimum 2,5 år. En iPhone modell og en Samsung modell tilbys, og så kan en legge til noe hvis en vil ha dyrere enn det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.