Gå til innhold

Hvor ofte får du ny mobiltelefon på jobben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som er vanlig tidsintervall mellom utskifting av mobiltelefon på ulike arbeidsplasser? Har dere en klar policy? Hos oss følges tilfeldighetsprinsippet, så jeg lurer på hvor lenge det er rimelig at jeg beholder en iphone 11 med ganske redusert batterikapasitet og tidvis litt trøbbel med lading. 

Anonymkode: a44d5...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, klar policy, som er 2,5 år. Der betyr også at man ikke kan la være å bytte telefon da. Jeg skulle gjerne beholdt telefon lenger, av miljøhensyn. 

Drømmeautomat
Skrevet
morsan skrev (24 minutter siden):

Ja, klar policy, som er 2,5 år. Der betyr også at man ikke kan la være å bytte telefon da.

Oi, det høres ut som et rart opplegg. Tror vi har 3 år, men vi kan definitivt beholde telefonen lenger. Jobber i staten.

Skrevet (endret)

Vi kan få ny telefon hvert tredje år, men jeg bytter ikke før den gamle slutter å fungere.

Jobben dekker opp til 5000 eller deromkring. Det er nok til en telefon som er god nok for alle praktiske formål. Skal man han noe fancy må man betale mellomlegget selv.

Endret av Grendel
Skrevet

Hos oss er regelen minimum 2,5 år. De fleste har telefonen noe lengre. Vi får dekket ny telefon opp til en viss sum, skal du f.eks. ha siste iPhone'n, må du spytte inn noen tusen selv. Typisk får man dekket et beløp ca. tilsvarende nest siste modell.

Skrevet
Drømmeautomat skrev (14 timer siden):

Oi, det høres ut som et rart opplegg. Tror vi har 3 år, men vi kan definitivt beholde telefonen lenger. Jobber i staten.

Det heter seg det er av sikkerhetshensyn. Men dette kan jeg fint lite om 

Ekstra skrev (11 timer siden):

Vi får dekket ny telefon opp til en viss sum, skal du f.eks. ha siste iPhone'n, må du spytte inn noen tusen selv. Typisk får man dekket et beløp ca. tilsvarende nest siste modell.

Ikke beløp her, men typisk slik at man kan velge en bestemt modell kostnadsfritt (kategorien helt grei type mobil), mens man må spytte i noe selv om man ønsker andre modeller. 

påskelilje
Skrevet

Tror det er minimum 2,5 år. En iPhone modell og en Samsung modell tilbys, og så kan en legge til noe hvis en vil ha dyrere enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...