Gå til innhold

I morgen tidlig drar vi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... til Sverige. Eggløsnings sprøyte er satt og det gjenstår bare å krysse armer og bein for at fortsettelsen går like bra.

Satser på svenskene denne gang og et vellykket 2. forsøk.

Lykke til videre alle sammen.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg. Dette har godt fort. Har riktig lykke til og oppdater oss så snart som mulig.

Krysser alt for dere. :o)

Hilsen

Gjest afrodite
Skrevet

Hei!

Dette har jo gått kjempefort da!!!

Ønsker deg masse lykke til, skal krysse fingrene og tenke ¨på deg!!!!

lykke til klem

Skrevet

Hei.

Ville bare ønske deg lykke til. Måtte svenskene klare dette sammen med dere.

Hilsen

Skrevet

Jeg synes også dette har gått veldig kjapt!!! (Er du sikker på at du har tatt alle sprøytene??? *he-he*) Ønsker dere god tur, måtte det bli massevis av befruktede egg på dere!!!

Klem fra

Skrevet

God tur og lykke til. Det er bra at ting kan gå fort, for det føles som regel som en evighet likevel.

Skrevet

Lykke til juli1 og Ola 32. Jeg tenker på dere og krysser absolutt allt jeg har for at det går bra denne gangen. ...Gikk fort dette...

Klem fra

Skrevet

...for lykkeønskninger. Stor aktivitet her på søndagskvelden :-). Ja, det har gått fort denne gangen, synes jeg også. Satser på at jeg har husket alt nå da... Sprøyte meg her og der. Er rimelig oppblåst og hoven i magen, skal bli godt å få egga UT nå!!! Håper de finner noen brukbare håpefulle og at Olas svømmere er sånn noenlunde i form!!

Skal holde dere oppdatert!

Klem fra

Skrevet

God tur, og lykke til! Jeg krysser alt jeg har for dere!

klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...