Gå til innhold

Satt meg i en litt dårlig situasjon (hypomani)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på dps i dag. Legen mente jeg var så høyt oppe at jeg hadde akkurat gått over hypomani til mani. Mener det er grov dramatisering. Men har satt meg i en dårlig situasjon. Fikk resept på serequel jeg skulle ta i kveld. I stedet for å dra rett hjem og hente ut. Så drar jeg til byen og blir overstimulert som faen. Dro hjem siden jeg ble litt skremt av tankene som raser og pulsen skyhøy. Tar vival og legger meg og halvsover en times tid. Våkner opp med raserende tanker og energi. Nå er apoteket stengt og jeg angrer på å ha ikke tatt ut det jeg ble bedt om. Har zyprexa, lamictal, vival og imovane liggende. Hva tar jeg? Eller burde jeg bare vente denne natten og? 

Anonymkode: 5ae37...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var på dps i dag. Legen mente jeg var så høyt oppe at jeg hadde akkurat gått over hypomani til mani. Mener det er grov dramatisering. Men har satt meg i en dårlig situasjon. Fikk resept på serequel jeg skulle ta i kveld. I stedet for å dra rett hjem og hente ut. Så drar jeg til byen og blir overstimulert som faen. Dro hjem siden jeg ble litt skremt av tankene som raser og pulsen skyhøy. Tar vival og legger meg og halvsover en times tid. Våkner opp med raserende tanker og energi. Nå er apoteket stengt og jeg angrer på å ha ikke tatt ut det jeg ble bedt om. Har zyprexa, lamictal, vival og imovane liggende. Hva tar jeg? Eller burde jeg bare vente denne natten og? 

I alle fall zyprexa.

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (1 minutt siden):

I alle fall zyprexa.

Ok ja det er helt sikkert lurt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok ja det er helt sikkert lurt. 

Du bør ta det nå, ikke utsette. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (Akkurat nå):

Du bør ta det nå, ikke utsette. 

Ja har gjort det nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...