AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Jeg har ALT på den telefonen. Har byttet tlf før, men husker ikke gangen i det. Jeg kan vel overføre det meste fra den gamle til den nye, feks bilde, men hva med feks bank, Vipps, osv? Må jeg laste det ned på nytt, og inn med passord og sånn? Det er bare det at jeg ikke husker passordene, så nå er jeg redd for at jeg ikke vil få det opp i kraft igjen. Noen som kan vet og kan hjelpe? Anonymkode: dc1c8...4ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Bank id app var litt komplisert å bytte, og innebar både å scannere nasjoalt id kort /alternativt pass. Ellers var det lett å bytte for meg. Jeg gikk fra iPhone til iPhone. Fra android til iPhone eller motsatt er det mye mer krøll med. Anonymkode: 80169...d07 0 Siter
Everybody Skrevet 26. august Skrevet 26. august Hvilken mobil har du og hva skal du bytte til? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Everybody skrev (7 timer siden): Hvilken mobil har du og hva skal du bytte til? Har One Plus Nord og vil bytte til en Samsung av en eller annen type. Anonymkode: dc1c8...4ea 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har One Plus Nord og vil bytte til en Samsung av en eller annen type. Anonymkode: dc1c8...4ea Jeg byttet fra Huawei til Samsung og det var en funksjon der det meste ble flyttet over vha Bluetooth. Ikke appene så vidt jeg husker, så ta skjermdump av hvert skjermbilde du har apper på, da ser du etterpå hva du har hatt og hvilke av dem du skal installere på nytt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august fra iphone til iphone byttet jeg. jeg bare holdt mobilen over den gamle noen minutter og så var det gjort. Anonymkode: 97c5d...9a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Ok, talk for alle svar. Jeg finner nok ut av det. Anonymkode: dc1c8...4ea 0 Siter
Fionys Skrevet 27. august Skrevet 27. august Byttet nettopp fra Huweii til Google pixel. Synkroniserte telefonene så jeg fikk alt jeg ville over til ny telefon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Fionys skrev (31 minutter siden): Byttet nettopp fra Huweii til Google pixel. Synkroniserte telefonene så jeg fikk alt jeg ville over til ny telefon. Og det gikk knirkefritt når det gjaldt bank og Vipps og sånn og? Anonymkode: dc1c8...4ea 0 Siter
Fionys Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og det gikk knirkefritt når det gjaldt bank og Vipps og sånn og? Anonymkode: dc1c8...4ea Måtte logge meg inn eneste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.