Gå til innhold

Hva i helvete slags antipsykotika er best som ikke gjør en til feit gris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke zyprexa ihvertfall. 

Gjør seroquel i antipsykotiske doser det? Hva med risperdal? 

Anonymkode: 66c15...226

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Abilify?

Anonymkode: 71c3d...1bf

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke zyprexa ihvertfall. 

Jeg blir sykt sulten og fysen av større doser med quetiapin (samme som seroquel)  Først i lavere doser (under 150mg) blir sulten noenlunde håndterlig.  Av  Abilify merker jeg ikke noe sult. 

Everybody
Skrevet

Abilify og Latuda legger man ikke på seg av.

AnonymBruker
Skrevet

For en overskrift. Det er ingen virkelig gode AP som ikke gir vektoppgang. 
En som ikke gjør det er zeldox, men den er ikke noe helvetes god for faen, men den slanker feite griser da for helvete.

Anonymkode: 31fc0...60f

Den forsvunne diamanten
Skrevet
GT1 skrev (2 timer siden):

Du behøver ikke banne!

Er det ikke lov å være litt frustrert over vektoppgang av medisiner da? For meg i alle fall er den i topp ti av de tingene jeg misliker om å ha en sykdom.

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (16 minutter siden):

Er det ikke lov å være litt frustrert over vektoppgang av medisiner da? For meg i alle fall er den i topp ti av de tingene jeg misliker om å ha en sykdom.

Ja, det forstår jeg godt; jeg tar Zyprexa og Wegovy fordi jeg har gått sånn opp i vekt. Men man kan vel ordlegge seg litt dannet her inne fordi om?

Skrevet

🤣 Ha ha du er artig oppi all elendigheta😄

Og du fikk ett enda bedre barnebarn LOL😆

Joda, når man må gå på antipsykotika så kan jeg love at man kan banne. Ref bør ikke banne.

Antipsykotika er ett banneord i seg selv.

Jeg er nordnorsk og slir ut med banning i ny og ne. 

Tid og sted selvsagt.

Trådstarter, be psykiater teste forskjellige antipsykotika på seg selv først før han eller hun gladelig leverer ut giften som i værste fall kan gi deg kroniske bivirkninger eller gjøre deg psyk på ordentlig. 

Du trenger ikke svare på ironiske spm men har du følte for mye nå da? Har du vært for mye menneske? Har du vist for mye følelser? Har du en normal reaksjon på noe veldig vondt?

En liten episode med psykosesymptomer kanskje? Mye går over hvis man får dekket grunnleggende behov:

Trygghet, omsorg, kjærlighet, riktig ernæring, søvn, hvile og tilhørlighetsfølelse❤️

De skal IKKE gis ifm søvnproblemer men legene gjør det likevel. Les deg opp!!

Høy grad av selvmord for pasienter som ødelegges av giften.

Sjekk også interaksjoner. no  hvis du går på noe annet. Sjekk info om pillene på feks youtube. Der snakker både forskere og offerene.

Abilify og Quetiapin er laget for Schizofreni og kun mani som er utløst grunnet bipolar, intet annet. Jo ekstrem alvorlig depresjon grunnet....husker ikke grunnet hva.

De sier, du skal stabiliseres. De er fornøyd når pasienten holder kjeft, ikke reagerer/utagerende, er rolig og mentalt forsvarsløs der det blir umulig å argumentere for å stå opp for seg selv.

Noen liker pillene merkelig nok.

Lykke til med piller og banning men husk, tid og sted.

Leger kan forsøke medisinere bort banning også. Du bør si minst mulig til dem.

Jeg anbefaler at du hjelper deg selv hvis mulig. Omgivelser, kosthold, søvn, natur, les deg opp.

Klem fra vakre nord.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke zyprexa ihvertfall. 

Skrevet

I helvete vet jeg ikke, men her på jorden er nok Abilify en av få virksomme som ikke gir vektøkning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...