Marye Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kan man bli så svekket kognitivt pga schizoaffektiv selv i stabil fase, at man ikke burde kjøre bil? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hvis du er usikker på om du bør kjøre ville jeg tatt kontakt med behandler eller fastlege. Anonymkode: 5c161...83f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Marye skrev (29 minutter siden): Kan man bli så svekket kognitivt pga schizoaffektiv selv i stabil fase, at man ikke burde kjøre bil? Ja. Bør vurderes i hvert enkelt tilfelle av spesialist (psykiater). Handler ikke kun om kognitiv svekkelse men kombinasjonen med medisiner og stabilitet/ustabilitet over tid. Anonymkode: bc364...3a5 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det kan man. Jeg sluttet på eget initiativ grunnet tvangstanker. Det var noen nære på opplevelser, men jeg var nok ekstra selvkritisk da. Har sittet på med andre som også har nære på smell opplevelser. Uansett kan man kjøre mye drosje og kollektivt for prisen av å holde bil. Men kjørelæreren vil jo oppdage det om du ikke kan ta lappen, så det er jo bare å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.