Gå til innhold

Blir det bare krøll med kvinner i toppolitikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se på sirkuset nå: Erna og Sylvi driver offentlig basketak om statsministerposten som om det var en realitykonkurranse. Samtidig endrer Guri Melby daglig forklaring på hvem Venstre egentlig vil støtte – hun kunne like gjerne brukt terningkast for å bestemme seg.

På borgerlig side står kun Dag-Inge Ulstein fra KrF støtt som en bauta. Der vet man i det minste hvor partiet står. På venstresiden møter vi Martinussen og Bergstø, som fremstår mer som småsure klasseforstandere enn som statsbærende politikere.

Det er lov å spørre: Kanskje menn faktisk egner seg bedre til å lede politiske partier? Når de kvinnelige toppene konstant krangler, vingler og surmuler, skaper det bare kaos i stedet for styring.

Dette er den politiske «feminismen» vi blir servert – mer støy enn substans.

Anonymkode: 7f99c...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Damer er roten til alt ondt. Jeg tror vi hadde hatt det bedre om menn tok over all politikk og all ledelse. 100%. Frata også alle damer stemmerett!!!

Anonymkode: 752e2...b8b

AnonymBruker
Skrevet

Her ser vi tydelige damehatere.

Anonymkode: f6647...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, å sitte der med 15% stemmer på meningsmålingene, litt på den tyngre side, og snakke om at DU SKAL ha statsminister posten, blir rett og slett flaut å lese. Hvem tror hun hun er egentlig? 

Om det er pga kjønnet vet jeg ikke, men patetisk er det deifnitivt

Anonymkode: 862d6...816

Skrevet

La oss ta en restart av hele det politiske systemet i Norge, og gjeninnføre stemmerett kun til embetsfolket, til nøds også de som eier egen jordflekk. På den måten sikrer vi at alt går korrekt for seg...;) 

*Ironisk og oppgitt E.S.*

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (2 minutter siden):

La oss ta en restart av hele det politiske systemet i Norge, og gjeninnføre stemmerett kun til embetsfolket, til nøds også de som eier egen jordflekk. På den måten sikrer vi at alt går korrekt for seg...;) 

*Ironisk og oppgitt E.S.*

Offentlige ansatte bør ikke ha stemmerett, de (skal være) tjenere for samfunnet (public servants). Det ville løst mye av problemene vi ser. Siden "alle" jobber i staten i Norge, vil velgerne selvsagt at staten skal vokse og statlige lønninger skal opp. Også har en det gående...

Anonymkode: 862d6...816

AnonymBruker
Skrevet

Frata jenter og kvinner stemmerett umiddelbart. Eneste løsning!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Frata jenter og kvinner stemmerett umiddelbart. Eneste løsning!

Du vil tilbake til 1800 tallet ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du vil tilbake til 1800 tallet ja

Ja, bare krøll når damer kommer til makta. Verden går under. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det er vanskelig å ta denne og lignende tråder seriøst. Om noen er så bakstreverske?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Se på sirkuset nå: Erna og Sylvi driver offentlig basketak om statsministerposten som om det var en realitykonkurranse. Samtidig endrer Guri Melby daglig forklaring på hvem Venstre egentlig vil støtte – hun kunne like gjerne brukt terningkast for å bestemme seg.

Jeg har levd en god stund og mener bestemt at jeg kan huske liknende tilstander i valgkampen, men da med menn i hovedrollene...

Skrevet

Jeg mener at kvinner ikke er dårligere ledere enn menn. De er heller ikke bedre.

Der har ingenting med tissefanten å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, bare krøll når damer kommer til makta. Verden går under. 

Jeg er vel ikke enig i det. Helt fra starten av historien har menn vært maktsyke og opptatt av å herske og styre over andre. Så dette er regelrett fra menn. Men mange kvinner har fått smaken på makt og ledende posisjoner, dermed er det blitt mer likestilt med menn i den kategorien. Men det kommer fra menn som viser fra starten av. Jeg mener menn og kvinner er likeverdige som individer, men menn er det sterkeste kjønn. Det blir en ubalanse når visse kvinner vil overta menn sin posisjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er vel ikke enig i det. Helt fra starten av historien har menn vært maktsyke og opptatt av å herske og styre over andre. Så dette er regelrett fra menn. Men mange kvinner har fått smaken på makt og ledende posisjoner, dermed er det blitt mer likestilt med menn i den kategorien. Men det kommer fra menn som viser fra starten av. Jeg mener menn og kvinner er likeverdige som individer, men menn er det sterkeste kjønn. Det blir en ubalanse når visse kvinner vil overta menn sin posisjon. 

Mannen er det sterkeste kjønnet. Der sa du det! Godt at flere får øynene opp for det. 
 Kvinnelige ledere og politikere er bare styr og tull, feminismen må dø!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen er det sterkeste kjønnet. Der sa du det!

Hva er en god leder slik du ser det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...