Gå til innhold

kjenner energier igjen.

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe å ha rett eller å ta feil i, for begge parter er på villspor ut fra det som beskrives her.

Men hva mener du er riktig? Siden du mener begge er på villspor. Det må jo være en grunn til at du mener de er på villspor. Altså at du har en bedre løsning? Eller er det slik at du bare sier de er på villspor men du vet ikke selv hvor sporet går en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kanskje ikke hva man kaller det for er så relevant. Om dette "objektivt sett" kan kalles psykotiske symptomer og om det subjektivt føles som energier, eller hva det nå gjør, er ikke for meg så farlig. Poenget er at @stjernestøv har det vondt og plages mye for tiden. Som jeg skrev i går, så er det en tid og et sted for alt. 

Det virker som hun får hjelp i helsevesenet nå, og det er bra. Så får vår oppgave være å støtte henne og hjelpe henne. Jeg er bekymret for at hvis man går inn i for mange filosofiske diskusjoner nå, så kan det både forverre symptomene og eventuelt skape ambivalens til den etablerte behandlingen. Jeg synes ikke det er riktig måte å håndtere dette på.

psykedeliker
Skrevet (endret)
Den forsvunne diamanten skrev (12 minutter siden):

Altså at du har en bedre løsning?

Løsningen er egentlig at begge parter lærer seg hva esoteriske tradisjoner egentlig handler om, slik at de ihvertfall forstår hva begrepene betyr og hva konseptene innebærer. Først da er det mulig å ha en kunnskapsbasert dialog.

Men her har vi bare tilgang til Stjernestøvs forståelse av saksforholdene, og vet ingenting om den andre partens tanker og vurderinger. Da er det eneste jeg kan gjøre å oppfordre Stjernestøv til å lære seg de esoteriske displinene ordentlig slik at hun selv kan lære til helsepersonellet det de mangler kunnskap om.

Endret av psykedeliker
stjernestøv
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

Det er det som er vanskelig med psykose. Den som har det har en helt annen oppfatning av opplevelsene. Men jeg vet det ikke hjelper å diskutere om slike ting. Jeg og blir jo helt umulig å argumentere med når jeg har psykotiske symptomer. Jeg bare håper du får det lettere med energiene dine uansett hva man kaller det❤️

Ja ❤️ det er jo delte meninger om sånne ting. 

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (36 minutter siden):

Jeg synes kanskje ikke hva man kaller det for er så relevant. Om dette "objektivt sett" kan kalles psykotiske symptomer og om det subjektivt føles som energier, eller hva det nå gjør, er ikke for meg så farlig. Poenget er at @stjernestøv har det vondt og plages mye for tiden. Som jeg skrev i går, så er det en tid og et sted for alt. 

Det virker som hun får hjelp i helsevesenet nå, og det er bra. Så får vår oppgave være å støtte henne og hjelpe henne. Jeg er bekymret for at hvis man går inn i for mange filosofiske diskusjoner nå, så kan det både forverre symptomene og eventuelt skape ambivalens til den etablerte behandlingen. Jeg synes ikke det er riktig måte å håndtere dette på.

ja det kan du ha rett i...

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja ❤️ det er jo delte meninger om sånne ting.

Riktig, men du må bestemme deg for om du vil være en sann esoteriker eller ikke - og gjøre det som er nødvendig ut fra valget du tar.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, psykedeliker said:

Riktig, men du må bestemme deg for om du vil være en sann esoteriker eller ikke - og gjøre det som er nødvendig ut fra valget du tar.

Er du fullstendig ute av stand til å lese rommet og ta til deg oppfordringer? 

Anonymkode: 28e20...d7d

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det får jeg ta senere, min hjelper mente jeg kom til å klare meg uten medisiner en gang. Fikk reading. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, psykedeliker said:

Gi deg nå. 

Anonymkode: 4b48f...994

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

I mange år har stjernestøv fått dte litt bedre med økt dose AP. La det være med det. Ingen grunn til å oppmuntre henne til å gå igjennom samme helvete som andre år.

Anonymkode: 170a9...945

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du fullstendig ute av stand til å lese rommet og ta til deg oppfordringer?

Jeg er ikke pliktig til noen av delene, så da spiller det ingen rolle hva jeg er i stand til eller ikke.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen grunn til å oppmuntre henne til å gå igjennom samme helvete som andre år.

Jeg oppmuntrer henne til å ta sine esoteriske studier seriøst, eller forlate den veien helt.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Jeg oppmuntrer henne til å ta sine esoteriske studier seriøst, eller forlate den veien helt.

Kan du ikke bare droppe det, la henne være. Du nører opp under ambivalens som er helt unødvendig. 

Sliten Snegle
Skrevet
20 hours ago, psykedeliker said:

Var du tom for saklige argumenter og måtte begynne med personangrep nå?

Jeg kommenterer ikke hvem du er, men hvordan du oppfører deg her – og det taler egentlig for seg selv. Du kan selvfølgelig innbille deg at det bare er jeg som reagerer, men tro meg: du er ikke akkurat et sjeldent fenomen folk overser. Flere her har allerede rullet med øynene over innlegga dine.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du nører opp under ambivalens som er helt unødvendig.

Nei, ambivalensen skaper @stjernestøv selv ved å ikke bestemme seg for hva hun egentlig vil. Det burde behandlerne hennes ha tatt tak i for lenge siden, uavhengig av spørsmålet om AP.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ambivalensen skaper @stjernestøv selv ved å ikke bestemme seg for hva hun egentlig vil. Det burde behandlerne hennes ha tatt tak i for lenge siden, uavhengig av spørsmålet om AP.

Det er ikke slik denne sykdommen fungerer. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg vet hva jeg vil men klarer jo det ikke, det er det som er problemet mitt. Behandlere vet hva jeg egentlig vil og og det respekterer de. 

psykedeliker
Skrevet
Sliten Snegle skrev (2 minutter siden):

Flere her har allerede rullet med øynene over innlegga dine.

Fint, da har jeg ihvertfall fått gjennom poengene mine. Vis gjerne hvor jeg har sagt noe usant eller kommet med kvalifiserte krenkelser.

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Behandlere vet hva jeg egentlig vil og og det respekterer de. 

Det virker ikke slik når de bare skriver ut AP uten noen annen oppfølging.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, psykedeliker said:

Jeg er ikke pliktig til noen av delene, så da spiller det ingen rolle hva jeg er i stand til eller ikke.

Hvis alle kun skulle oppført seg etter hva som de var pliktig til, altså at det gjorde the bare minimum til enhver tid, ville verden vært et lite hyggelig sted. Skjerp deg. 

Anonymkode: 28e20...d7d

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis alle kun skulle oppført seg etter hva som de var pliktig til, altså at det gjorde the bare minimum til enhver tid, ville verden vært et lite hyggelig sted.

Det vet du ikke før du har prøvd og sett resultatet. Har du aldri hørt om "følge reglene" - aksjoner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...