Gå til innhold

– Jeg ønsker et kongelig bryllup, fordi jeg skal bli kongelig, sier Durek Verrett. Skal du se den nye dokumentaren om Märtha og sjamanen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Liker ikke pute-TV, så nei skal ikke se.

Skrevet

Ja, har sett traileren og synes det er både pinlig og trist. Synes inderlig synd på kongeparet, som til og med må oppleve at datteren ydmyker dem og alt de har jobbet for i en mannsalder. Durek er en klovn, men han får taletid og en viss respekt via Märtha.

Må innrømme at jeg er nysgjerrig på filmen, og klarer nok ikke la være å se, selv om jeg føler den bør boikottes og forties.

AnonymBruker
Skrevet

Men opplever de seg som ydmyket?

Jeg tror mye er avtalt og innforstått innad i kongefamilien. Utad later de som de har en avtale om ikke å bruke titler kommersielt. Men ville ML trukket strikken så langt om hun ikke hadde støtten heimanifrå? Det tviler jeg på. Konge og kronprins må jo holde en slags fasade for syns skyld ... Men MLs overtredelser vekker neppe sterke reaksjoner der i gården ... dekadent familie.

Anonymkode: f75f5...46c

Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å se den, siden det endte med en enkelt dokumentar og ikke en langtekkelig serie, og siden vi har Netflix. Hadde nok ikke tatt noe nytt abonnement for å se den. 

De kongelige interesserer meg overhodet ikke, men jeg synes det er litt interessant og fascinerende å se "dokumentarer" (jeg vet at de ikke nødvendigvis forteller sannheten, i hvert fall ikke hele) fra miljøer som er så langt unna mitt eget at de virker som en fremmed planet. Jeg så en dokuserie (på TV2?) om Märtha og familien hennes for noen år siden, av samme grunn. 

Skrevet

Tviler på at jeg kommer til å se den.  Har ikke Netflix og kommer ikke til å abonnere for å se den. Men må jo si at jeg er litt nysgjerrig da. 

stjernestøv
Skrevet

Kommer nok til å se den. 

Skrevet (endret)

Vil se den i håp om å skjønne hva som er greia med de to der. Hva gjorde at Martha Louise valgte en sjaman som tror han er en reptil. Altså hvis en vanlig person sa alle disse tingene som seg selv med full overbevisning så hadde den blitt satt på antipsykotisk...Mens i allianse med ML så blir han nesten urørlig og får frihet til å utøve sitt "virke". 

Noen som vet om Durek tar penger for å holde seanser for å "rense" de som deltar? I så fall burde han jo bli tatt for svindel og kvakksalveri. 

Mulig han er flink til å lede sesjoner med meditasjon da. Men det kan man uten å skape en klein figur av et menneske. 

Skal se filmen for å forhåpentligvis lære mer om dette. 

Endret av Glitter
Skrevet

Ettersom vi har Netflix så kommer vi til å se den ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...