Gå til innhold

Fikk råd om å ikke gå i terapi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ok. Men jeg har ikke drukket mer enn jeg sa, at bli blir nr  3.  Men de tre ølene jeg nå har for mye husket hvor mye klart det går bra. :)

Ble litt dumt. 

Logger på. :)

Man blir ikke så påseilet som du fremstår av å drikke to øl...

Anonymkode: 18c91...fd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er kanskje ikke bare alkohol ...? 

Anonymkode: 3bdbf...1bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei. Men jeg tror jeg reagerte veldig på Respiridon. Har ikke klar det noe særlig. 

Har nå drukket fire øl og skal ikke slike mer her i kveld. Takk og beklaget. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er kanskje ikke bare alkohol ...? 

Jo det er kun det. Det ordner seg. God natt.

Skrevet (endret)
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jo det er kun det. Det ordner seg. God natt.

Sov godt Glitter.

Alkohol kan virke ulikt med ulike medisiner. Kanskje du får en sterk sederende effekt av Risperdal og alkohol. Sånt kan skje.

Natta 😊 

Endret av ISW
Skrevet

Man kan bli meget trøtt og sløv av Risperidon. Blandet med alkohol kanskje verre.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Glitter said:

Jeg klarer ikke å være bedre da enn nå. 4 mnd sa jeg for mye er jeg eneste som klarer å holde seg klarer alle de prøvd på nytt og igjen på forskjellige klstet ikke. Hadde jeg klart å holde terskel i knipe i knipe. Klarte ikke huske Terskel i knipe. 😛 InInInspirert av en annen av ukene nå når. 

Og poenget mitt er at jeg kan ha godt av å klarer må meg og andre slik at de spiser mer enn vanlig. Hadde jeg ikke prøvd å løpe dette noe de ikke får gjøre det. Faktisk heller at de ikke fikk til ting. 

Ingenting av dette gir mening. 

Anonymkode: 2c1d7...bda

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har nettopp vært på utredning på Modum og fått tilbud om traumebehandling, men det er ikke før om 1,5 år. Har gått en del i terapi opp gjennom årene, men denne diagnosen er ny, og den som egentlig har ligget til grunn for problemene hele tiden. Vi snakket om hva jeg skulle gjøre i ventetiden, og psykologen på Modum sa: kanskje du ikke skal gå i terapi. Nå vet du at det ligger et krevende opphold foran deg, kanskje du skal bare prøve å leve, prøve å gjøre gode ting for deg selv, gjøre noen små endringer. Du har kjent på at du har mye ressurser her. Det høres jo litt forlokkende ut, men skummelt også. Jeg har vært så dårlig, kan jeg virkelig klare meg på egenhånd? Har time ca annenhver uke med psykomotorisk fysioterapeut så helt alene står jeg ikke. 

Jeg synes det høres ut som om du har fått et godt råd. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...