Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samboeren min fikk beskjed om litt under middels antall spermier på sædprøve. Har forstått det slik at da er det best å "spare " sæd til el. for å ha størst sjanse for å bli befruktning av det. Leste så i en bok " planlegg svangerskapet" at en kanskje fikk mer antall spermier ved å lade opp på den måten men at beveglighten etc. egentlig ble bedre ved hyppig sædavgang. Ble litt i tvil jeg nå. Trodde også at el. skulle være i går og nå ser det ut til at den heller er i dag eller morgen. Vi sparte siden tors. og lot det stå til søn. Skal vi prøve på nytt i dag / morgen nå evt. eller hva ville dere gjort ?

Takknemlig hvis noen vil svare.

Fortsetter under...

Vi tar en tabl. E-vitamin hver.Nycovit E MAX på 30 mg. Er dette nok ?

Hei!

Hvor mye man bør ta vet jeg ikke. Men vi tar ganske store doser. Jeg tar 200 mg og min mann tar 400 mg daglig. (Vi kjøper våre vitaminer i Spania; B,C og E-vitaminer)

Om det har noen virkning, vet vi ikke enda. Det vil vise seg i mai, hvis alt klaffer.... Skal svare deg da :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...