Gå til innhold

Hjelp høy puls.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (1 time siden):

Man blir jo litt rar/får angst når man blir lagt inn på sykehus akutt på denne måten. Prøv å overbevise deg selv om at de forsøker å ta godt vare på deg og at du ikke trenger å være så redd. Snart er du hjemme hos deg selv igjen:-)

Jepp nå er jeg hjemme, han så på ultralyd på hjertet mitt og sa jeg kunne reise. Er helt utrolig, skulle få ny time om noen uker og ta metropolol, det hadde han ikke skrevet ut enda. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jepp nå er jeg hjemme, han så på ultralyd på hjertet mitt og sa jeg kunne reise. Er helt utrolig, skulle få ny time om noen uker og ta metropolol, det hadde han ikke skrevet ut enda. 

Så bra at du kunne reise hjem allerede, da!

Jeg gikk på metropolol i noen år. :) 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Så bra at du kunne reise hjem allerede, da!

Jeg gikk på metropolol i noen år. :) 

Ja er helt skjelven jeg. 

Ok, jeg hadde det før. 

Skrevet

hadde hatt det lenge sa han, hjerteflimmer står det på medisinen. og jeg snakket om det lave blodtrykket til alle, ingen brydde seg om det. og en lege sa det var vanskelig å finne medisiner for å få det opp. 

Skrevet
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

hadde hatt det lenge sa han, hjerteflimmer står det på medisinen. og jeg snakket om det lave blodtrykket til alle, ingen brydde seg om det. og en lege sa det var vanskelig å finne medisiner for å få det opp. 

Føler du deg utrygg med å ha kommet hjem? 

Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Føler du deg utrygg med å ha kommet hjem? 

føler meg tryggere hjemme, sånn er jeg bare. Burde jeg ta medisiner som vanlig? De sa ingenting om det. Når hjertet gikk så fort var det veldig ubehagelig, nå tør jeg ikke ta blodtrykk og puls men var jo bra jeg gjorde det i dag tidlig. Spurte hva jeg skulle gjøre hvis det skjedde igjen, ta metropolol sa han. De kunne fikse dette med en behandling på et større sykehus sa han. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

føler meg tryggere hjemme, sånn er jeg bare. Burde jeg ta medisiner som vanlig? De sa ingenting om det. Når hjertet gikk så fort var det veldig ubehagelig, nå tør jeg ikke ta blodtrykk og puls men var jo bra jeg gjorde det i dag tidlig. Spurte hva jeg skulle gjøre hvis det skjedde igjen, ta metropolol sa han. De kunne fikse dette med en behandling på et større sykehus sa han. 

Hvis du har hatt hjerteflimmer lenge, så kanskje det har bidratt til følelsen du kaller "rar"?

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvis du har hatt hjerteflimmer lenge, så kanskje det har bidratt til følelsen du kaller "rar"?

Ja det er godt mulig. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har foreslått at du skulle få en hjerteutredning.

Men det virker som konsensus er i det norske helsevesenet at lider du av noe psykisk, så kan det ikke feile deg noe fysisk. I alle fall er man ikke verdig en utredning. 

stjernestøv
Skrevet
ISW skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har foreslått at du skulle få en hjerteutredning.

Men det virker som konsensus er i det norske helsevesenet at lider du av noe psykisk, så kan det ikke feile deg noe fysisk. I alle fall er man ikke verdig en utredning. 

Var jo til kardiolog for noen år siden og var det igjen i dag og tok ultralyd. 

Håper i hvert fall metropolol hjelper mot dette, tror du det? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...