Gå til innhold

Ap og lavt blodtrykk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir alle ap lavt blodtrykk? Mener jeg ikke hadde det problemet med andre ap jeg har tatt utenom risperidon, tror ikke jeg hadde det på solian eller cisordinol men da fikk jeg restless legs og kribling i hele kroppen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er risperison da, sykepleieren sa jeg hadde lavt blodtrykk uten det og så ikke vet jeg. 

Skrevet

Det er vel ikke så lenge siden du stilte samme spørsmål. 

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Det er vel ikke så lenge siden du stilte samme spørsmål. 

Å beklager det husker jeg ikke. 

Skrevet

Det er smart å huske all hjelp du får fra de som svarer deg. 

Skrevet
nachnoo skrev (6 minutter siden):

Det er ikke alle som har så god husk. Det heter kognitiv svikt, i tilfelle du ikke vet hva det innebærer. 

Anonymkode: bfd39...ea8

Skrevet
nachnoo skrev (22 minutter siden):

da er jeg vel ikke særlig smart for jeg husker dårlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke alle som har så god husk. Det heter kognitiv svikt, i tilfelle du ikke vet hva det innebærer. 

Takk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da kan det jo kanskje være lurt å skrive ned/lagre svar man får hvis man vet man sliter med hukommelsen?

Anonymkode: 96763...2af

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 0c69b...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da kan det jo kanskje være lurt å skrive ned/lagre svar man får hvis man vet man sliter med hukommelsen?

Det kan jeg ikke. 

Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Du er ikke dum. Ikke la han få deg til å tro det! Og med all den belastning du har vært gjennom den siste tiden, er det ikke rart at du glemmer. Rist det av deg! 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Det kan jeg ikke. 

Hvorfor kan du ikke? Mener du at du ikke vet hvordan?

Tråder som inneholder svar som er nyttige for deg kan du legge til i favoritter, f.eks Eller du kan bare kopiere innlegget og legge det over i et Word-dokument eller tilsvarende som du lagrer på PCen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😄

Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Gir alle ap lavt blodtrykk? Mener jeg ikke hadde det problemet med andre ap jeg har tatt utenom risperidon, tror ikke jeg hadde det på solian eller cisordinol men da fikk jeg restless legs og kribling i hele kroppen. 

Hvorfor er du såpass opptatt av det med lavt blodtrykk? Opplever du det som plagsomt?

Generelt sett er det liten grunn til å bekymre seg over lavt blodtrykk, så sant du ikke har plagsomme symptomer. 

Skrevet
frosken skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du såpass opptatt av det med lavt blodtrykk? Opplever du det som plagsomt?

Generelt sett er det liten grunn til å bekymre seg over lavt blodtrykk, så sant du ikke har plagsomme symptomer. 

Nå er det vel blitt en kjent sak her etterhvert at stjernestøv sliter med lavt blodtrykk og at det kanskje i noen tilfeller også er opphav til hennes følelse av "rarhet"

Anonymkode: 0c69b...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor kan du ikke? Mener du at du ikke vet hvordan?

Tråder som inneholder svar som er nyttige for deg kan du legge til i favoritter, f.eks Eller du kan bare kopiere innlegget og legge det over i et Word-dokument eller tilsvarende som du lagrer på PCen.

Skal prøve å legge det i favoritter, word funker ikke hos meg. 

Skrevet
frosken skrev (10 timer siden):

Er jo det hvis det har noe med rarhet å gjøre men ingen av legene reagerte på at jeg hadde lavt blodtrykk, mulig det er vanlig. Det var høyere og normalt på sykehuset da, det er hjemme det er lavt. 

Skrevet

BT er alltid lavere hjemme enn på sykehuset. Lavt BT er bra med mindre det gir svimmelhet når man reiser seg.

Skrevet
nachnoo skrev (8 minutter siden):

BT er alltid lavere hjemme enn på sykehuset. Lavt BT er bra med mindre det gir svimmelhet når man reiser seg.

Ok. Det gir noen ganger svimmelhet men ikke hele tiden men ekkelt når jeg blir svimmel, spurte en lege om jeg kunne få medisin som fikk opp blodtrykket. Det var ikke så lett sa han så får vel bare være sånn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...