Gå til innhold

Jeg vil dø

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men er redd for å prøve ta selvmord for er redd jeg skal mislykkes og ende opp med hjerneskade.. 

Anonymkode: d9540...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra noe holder deg igjen. Jeg har store skader etter selvmordsforsøk. Det er ikke å anbefale. 

Har du snakket med behandler om hvordan du har det? 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Det høres ut som du har det veldig vondt. Det skal ikke være sånn for alltid at man vil dø. Jeg forstår alt ser svart ut nå, men det vil komme tider der det lysner også❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Bra noe holder deg igjen. Jeg har store skader etter selvmordsforsøk. Det er ikke å anbefale. 

Ja har snakket med behandler om dette. Jeg har forresten diagnosen borderline. Behandler synes det er fremskritt at jeg tenker over konsekvensene. Før så tok jeg overdoser uten å tenke meg om

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Veldig leit at du har skader etter selvmordsforsøk. Jeg er glad du ikke klarte gjennomføre det

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (8 minutter siden):

Det høres ut som du har det veldig vondt. Det skal ikke være sånn for alltid at man vil dø. Jeg forstår alt ser svart ut nå, men det vil komme tider der det lysner også❤️ 

Takk for støtten❤️jeg skal prøve å tenke sånn

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja har snakket med behandler om dette. Jeg har forresten diagnosen borderline. Behandler synes det er fremskritt at jeg tenker over konsekvensene. Før så tok jeg overdoser uten å tenke meg om

Høres ut som framskritt det. Jeg hadde borderline nå, men har den ikke lenger. Det er håp skal du vite.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig leit at du har skader etter selvmordsforsøk. Jeg er glad du ikke klarte gjennomføre det

Takk. :)

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det virker som du er på rett vei selv om det ikke føles sånn nå kanskje. Men behandler ser det jo og noen ganger kan de rundt merke forbedring fortere en man selv kan🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...