Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så har jeg da endelig lært, håper jeg. Etter at mensen heller ikke i dag har meldt sin ankomst, sprang jeg ned til nærmeste apotek og kjøpte en 2-pack CB. Til ingen nytte, selvfølgelig, for der kom bare en strek (tok den for 10 min. siden etter diverse vanninntak etter trening). At jeg innbiller meg å være gravid er helt utrolig etter så mange år uten å lykkes på egen hånd. Det er nesten som om jeg klarer å "se" to blå bare fordi jeg vil at det skal være slik. Nok om det. Vil egentlig bare ha fortgang på blødningen, det var vel derfor jeg tok testen.

Det er bare 14 dager på spray, er det ikke? Blir helt tullete når jeg skal regne meg fram til avreise til København. Litt viktig for oss som tar fly og bestiller litt på forhånd. Men tror ikke jeg skal begynne å styre med billetter før jeg har vært på første UL. Ikke noe vits i det. Det er bare det at jeg må være tilbake innen den og den datoen på jobb, for jeg har avgangselever i 3. gym.

Snakkes.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49634-ja-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats.

Hm...ikke at jeg skal komme med forhåpninger som ikke finnes....MEN jeg tror nok en graviditetstest bør tas om morgene uten at du har drukket for mye vann/væske....

Du må da snart få mensen nå da..har du tatt tempen? Den ligger jo høyt etter eggløsning og videre inn i en eventuell graviditet...

Uansett, sats...jeg ønsker deg lykke til med forsøket ditt...det blir barn i 2003 skal du se!

Jeg har opplevd å vente på mensen mange ganger og vet hvor frustrerende det der....

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49634-ja-ja/#findComment-193134
Del på andre sider

Gjest Krepsen30

Jeg skjønner deg veldig godt SATS, spesielt dette med å være avhengig av når dere skal reise, når du kommer tilbake, når du skal føde, når du må på jobb igjen, når, når og atter en gang, når skjer ting?

Jeg er absolutt blandt de som har regnet nye datoer på nytt og på nytt og på nytt, for som kjent så har jeg jo vært på nedregulering i 8 uker nå. Spesielt det også! Men, dette er jo slike ting som man ikke kan forutse og heldigvis så skjer det ikke så ofte, det som jeg har vært gjennom.

Men, jeg har jo fått klarsignal om 3 ukers sykemelding i forbindelse med forsøket. Og denne fraværsperioden har nå blitt planlagt opp og igjen og imente mht. jobben min. Resultatet er at jeg sitter på nedreguleringsnivået fortsatt og har ingenting å gjøre, for alt er delegert bort.............Jeg skulle jo vært borte nå!

Lykke til SATS, det er viktig at du ikke stresser unødvendig, for stress er vår værste fiende i dette "spillet".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49634-ja-ja/#findComment-193735
Del på andre sider

Gjest Krepsen30

Jeg skjønner deg veldig godt SATS, spesielt dette med å være avhengig av når dere skal reise, når du kommer tilbake, når du skal føde, når du må på jobb igjen, når, når og atter en gang, når skjer ting?

Jeg er absolutt blandt de som har regnet nye datoer på nytt og på nytt og på nytt, for som kjent så har jeg jo vært på nedregulering i 8 uker nå. Spesielt det også! Men, dette er jo slike ting som man ikke kan forutse og heldigvis så skjer det ikke så ofte, det som jeg har vært gjennom.

Men, jeg har jo fått klarsignal om 3 ukers sykemelding i forbindelse med forsøket. Og denne fraværsperioden har nå blitt planlagt opp og igjen og imente mht. jobben min. Resultatet er at jeg sitter på nedreguleringsnivået fortsatt og har ingenting å gjøre, for alt er delegert bort.............Jeg skulle jo vært borte nå!

Lykke til SATS, det er viktig at du ikke stresser unødvendig, for stress er vår værste fiende i dette "spillet".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49634-ja-ja/#findComment-193736
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...