Gå til innhold

Hvor lenge skal det gjøre vondt???

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år som nettopp har hatt sex for første gang med kjæresten min.

Jeg går ut ifra at det skal være vondt den første gang, men vi har hatt sex 3-4 ganger no og det gjør like vondt hver gang han skal inni meg. Lurer på hvor lenge det varer???

For hvis det er skal være så vondt hele tiden ser jeg ikke vitsen med det.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49665-hvor-lenge-skal-det-gj%C3%B8re-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niabra

Jeg vet ikke hvorfor du har vondt, men her er noen forslag til mulige løsninger: Har du prøvd å bli ordentlig våt nedentil, opphisset? Tatt deg god tid? Nå er det kansje vanskelig og slappe helt av siden du allerede har hatt det vondt og så ligger du og venter på at det skal gjøre vondt. Litt vanskelig situasjon som krever tålmodighet. Kansje dere skulle prøve en glidekrem neste gang?

hadde det også sånn de første gangene. som niabra skriver, pass på at du er skikkelig våt (det merker du). og klar, for da er det ikke så trangt. jeg får fremdeles vondt hvis vi er for ivrige og starter for tidlig. (hvis dere bruker kondom råder jeg deg til å begynne med p-piller! det hjalp i alle fall meg veldig, først da jeg begynte å forstå vitsen med sex :)

Gjest samme her

Jeg hadde det også sånn...og for meg som for kairinina hjalp det å kutte kondomen. Kondomen gjør deg tørr nedentil...og da gjør det vont.

Ellers tok det meg vel rundt 10 ganger...kanskje fler, før det ble godt.

Og nå er det kjempe godt...så ikke gi opp!

Koser dere med hverandre før dere "setter i gang" da? Det er viktig å ikke være veldig tørr..da gjør det bare vondt.

Prøv å kose med hverandre, "kåte" hverandre opp før han kommer inn i deg :)

Og så kan man vel spenne seg de første gangene så man ikke klarer å slappe av og nyte det. Heldigvis gir det seg etter hvert, i hvert fall med en bra partner :)

Lykke til videre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...