Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Personlig er jeg ikke så veldig klar for å ha fast kjæreste den nærmeste tiden. Jeg er derimot interessert i å møte søte jenter ute på byen, kline litt med dem og gjerne avslutte med litt sengekos med noen som har nøyaktig lik innstilling som meg. Noen som har tips for å få dette til å fungere best mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49678-hvordan-f%C3%A5-med-damene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvorfor kaste bort tiden?

Hva ??? Da har jeg kastet bort mye tid på galanteri, oppmerksomhet, spandering, smiger, renslighet, skjortestryking og mange andre tiltak !!! Jeg har til og med skjøvet inn stolen og hjulpet på med jakka !! Mener du virkelig det ?

Hva ??? Da har jeg kastet bort mye tid på galanteri, oppmerksomhet, spandering, smiger, renslighet, skjortestryking og mange andre tiltak !!! Jeg har til og med skjøvet inn stolen og hjulpet på med jakka !! Mener du virkelig det ?

Ulv, Ulv, vi liker nystrøkne skjorter, slikt til å begynne med.... Men har du ikke fått med deg at jenter liker drittsekker? Det har vært mange innlegg om dette temaet her.

At menn lager mat synes jeg personlig er et stort pluss, da jeg ikke liker å gjøre slikt selv. (menn som hiver ting og tang i gryter og panner er sexy)

Du må virke litt uoppnåelig vet du, vi damer liker også å jakte litt.....Det er noe med riktig timing. Fremdeles forvirret?

Du må gjera det klart for dei kva du er ute etter. Det er nok av kvinnfolk der ute som kun er ute etter kuk - du må berre prove at du er rett mann. Ein anelse råskap, danning og litt dømmekraft skal vera nok.

"Ein anelse råskap, danning og litt dømmekraft skal vera nok"

Virker oppskriften?

Annonse

"Ein anelse råskap, danning og litt dømmekraft skal vera nok"

Virker oppskriften?

Sjølvsagt! Hadde du noko å føye til så skal eg vera lutter øre?

Ein mann må vera mann. At han har vett er vel heller ikjkje eit onde? At han kan te seg høveleg i passande selskap er også eit pluss. Kva meir kan ein krevje?

Sjølvsagt! Hadde du noko å føye til så skal eg vera lutter øre?

Ein mann må vera mann. At han har vett er vel heller ikjkje eit onde? At han kan te seg høveleg i passande selskap er også eit pluss. Kva meir kan ein krevje?

"Redskapskyndig" - f.eks. Ellers så er nok den oppskriften grei, når jeg tenker meg om.

... hvis du føyer til at du evt. klipper nesehår og legger ned doringen har du sikkert fri bane...

Jeg kunne tenke meg det motsatte scenarioet, nemlig å kapre de fineste og smarteste mennene.

Derfor - menn: Hvordan gjør man, det vil si kvinnen?

Enkelt og greit, du bare ringer meg selvfølgelig !

http://www.doktoronline.no/homepage/geir/

PS! Ikkje så smart i kveld,men i morra....trur eg! :-)

Mvh

Ulv I Faarikaal

... hvis du føyer til at du evt. klipper nesehår og legger ned doringen har du sikkert fri bane...

Legge ned doringen ? Det lærte mora mi meg da jeg var ca 6-7 år. Nesehår som vinterbare ripsbusker ser litt huleboeraktig ja. Merkelig hvor enige vi er ? Kan det være en selvfølge ? Nei ikke det jeg ser. Fikk beskjed av en av småsnuppene fra kundesenteret i tekjøkkenet her at hun aldri hadde sett et mannfolk med vaskeklut. Jeg vaska benken og skapdørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...