Ulv I Faarikaal Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Ulv, Ulv, vi liker nystrøkne skjorter, slikt til å begynne med.... Men har du ikke fått med deg at jenter liker drittsekker? Det har vært mange innlegg om dette temaet her. At menn lager mat synes jeg personlig er et stort pluss, da jeg ikke liker å gjøre slikt selv. (menn som hiver ting og tang i gryter og panner er sexy) Du må virke litt uoppnåelig vet du, vi damer liker også å jakte litt.....Det er noe med riktig timing. Fremdeles forvirret? Har lagt merke til at damer liker drittsekker, ja. De finner seg i mishandling og årelang plaging. Menn lager mat ? Det er sjeldent. Kompisen er kokk, og vi har mange stunder på kjøkkenet med smaking av saus og skrangling med panner. Kvinnfolk ikke adgang. Det blir en lille, små og tette som hagl inni osen. Forvirret ? Jeg skjønner 80%. Resten må skrives på tapskonto, mange meldinger har jeg fått som tross intens analyse ikke lar seg tyde. :-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49678-hvordan-f%C3%A5-med-damene/page/2/#findComment-193684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.