Linneane Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei Jeg fikk for 8 måneder siden satt inn en hormonspiral. Pga denne har jeg omtrent ikke menstruasjon lenger. Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid. Flere tegn tyder på dette, jeg har en sønn fra før og vet derfor hvordan det kjennes ut! Jeg føler jeg har lagt på meg rundt magen og i det siste synes jeg til og med at jeg har kjent liv. Derfor tok jeg en graviditetstest i dag. Den var negativ. Spørsmålet mitt er om jeg bør slå meg til ro med dette. Kan det være at jeg har kommet for langt ut i et eventuelt svangerskap som gjør at det ikke gitt utslag på testen? Og hva hvis jeg er gravid? Da kan det vel være spiralen være farlig for barnet? Kan det være hormonene i spiralen som gjør at jeg føler meg gravid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49687-hormonspital-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.