Gå til innhold

Hvilke hobbyer driver du med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hobbyer driver du med?

Jeg fotograferer og leser bøker.

Anonymkode: e1f82...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synger i kor, trener styrke, er med i menighetsarbeid og er en av-og-på-strikker og -leser 🤩

Skrevet

Jeg rir sammen med en gruppe voksne damer hver uke, kjempekoselig! I tillegg har jeg alltid noe å pusle med så jeg kjeder meg aldri - leser en del bøker, strikker, søm, fugler, gå tur, periode-trener, samler på litt forskjellig... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører veldig mye på musikk. Også samler jeg på mekaniske klokker/Dvs armbåndsur. Det siste begrenser seg litt av økonomi, da de er veldig dyre. Men det er en hobby jeg har hatt lenge. Mye av hobbyen går ut på lese om forskjellige merker og urverk.

Jeg samler også på vinylater, men den hobbyen ligger litt brakk, og det er lenge siden jeg har kjøpt noen plater. Har solgt en tredel også.

Anonymkode: 338fa...d6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hører veldig mye på musikk. Også samler jeg på mekaniske klokker/Dvs armbåndsur. Det siste begrenser seg litt av økonomi, da de er veldig dyre. Men det er en hobby jeg har hatt lenge. Mye av hobbyen går ut på lese om forskjellige merker og urverk.

Jeg samler også på vinylater, men den hobbyen ligger litt brakk, og det er lenge siden jeg har kjøpt noen plater. Har solgt en tredel også.

Bruker du høyttalere eller hodetelefoner?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Bruker du høyttalere eller hodetelefoner?

Høytalere. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg driver ikke med noe takket være antipsykotika. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg driver ikke med noe takket være antipsykotika. 

Hadde du mer energi og var friskere før AP?

Anonymkode: 974ca...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser, går tur, går på yoga og timer på SATS. 

Anonymkode: 54279...037

Skrevet

Akkurat nå absolutt ingenting. Men når jeg er bedre vil jeg gjenoppta trening. 

Skrevet

Til vanlig så trener jeg, men nå har jeg 14 dager "fri" fra det.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde du mer energi og var friskere før AP?

Anonymkode: 974ca...b7e

For mange år siden ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...