AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:01 Skrevet mandag kl 18:01 Hvilke hobbyer driver du med? Jeg fotograferer og leser bøker. Anonymkode: e1f82...868 0 Siter
påskelilje Skrevet mandag kl 22:26 Skrevet mandag kl 22:26 Jeg synger i kor, trener styrke, er med i menighetsarbeid og er en av-og-på-strikker og -leser 🤩 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 05:24 Skrevet i går, 05:24 Jeg rir sammen med en gruppe voksne damer hver uke, kjempekoselig! I tillegg har jeg alltid noe å pusle med så jeg kjeder meg aldri - leser en del bøker, strikker, søm, fugler, gå tur, periode-trener, samler på litt forskjellig... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 Skrevet i går, 10:24 Jeg hører veldig mye på musikk. Også samler jeg på mekaniske klokker/Dvs armbåndsur. Det siste begrenser seg litt av økonomi, da de er veldig dyre. Men det er en hobby jeg har hatt lenge. Mye av hobbyen går ut på lese om forskjellige merker og urverk. Jeg samler også på vinylater, men den hobbyen ligger litt brakk, og det er lenge siden jeg har kjøpt noen plater. Har solgt en tredel også. Anonymkode: 338fa...d6e 1 Siter
Everybody Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hører veldig mye på musikk. Også samler jeg på mekaniske klokker/Dvs armbåndsur. Det siste begrenser seg litt av økonomi, da de er veldig dyre. Men det er en hobby jeg har hatt lenge. Mye av hobbyen går ut på lese om forskjellige merker og urverk. Jeg samler også på vinylater, men den hobbyen ligger litt brakk, og det er lenge siden jeg har kjøpt noen plater. Har solgt en tredel også. Anonymkode: 338fa...d6e Bruker du høyttalere eller hodetelefoner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Everybody skrev (1 time siden): Bruker du høyttalere eller hodetelefoner? Høytalere. Anonymkode: 338fa...d6e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg driver ikke med noe takket være antipsykotika. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg driver ikke med noe takket være antipsykotika. Hadde du mer energi og var friskere før AP? Anonymkode: 974ca...b7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg leser, går tur, går på yoga og timer på SATS. Anonymkode: 54279...037 0 Siter
Glitter Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Akkurat nå absolutt ingenting. Men når jeg er bedre vil jeg gjenoppta trening. 0 Siter
emilie321 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Til vanlig så trener jeg, men nå har jeg 14 dager "fri" fra det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde du mer energi og var friskere før AP? Anonymkode: 974ca...b7e For mange år siden ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.